ט"ז אדר ב' התשפ"ד, 26/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

ד”ר מיקי שטיין מכללית נבחר ל”רופא של המדינה”

ד"ר מיקי שטיין, הרופא של המדינה. צילום: דוד חורש, דוברות כללית
Tuesday May 24, 2022

וזאת לעדות: ד”ר מיקי שטיין, רופא ילדים במרכז לבריאות הילד לב הקריה, במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, נבחר ל”רופא של המדינה” במסגרת תחרות פרס דניאלי.

ד”ר שטיין למד רפואה במסגרת העתודה האקדמית בטכניון חיפה, ואת ההתמחות ברפואת ילדים ביצע בבית החולים בני ציון בחיפה. במהלך שירותו הצבאי ביצע מגוון תפקידים: רופא בגדוד תותחנים, רופא אגד ארטילרי (רופא חטיבתי) בתפקידו האחרון במילואים, ויושב ראש ועדות רפואיות בלשכת הגיוס.

בתום שירותו הצבאי החל לעבוד במרפאת כללית “פינסקר”, לשעבר בקריית אתא, שהועתקה למשכנה החדש למרפאת לב הקריה. עם השנים המרפאה התפתחה וכעת ניתנים בה שירותי רפואה מצוות רב מקצועי בתחומים רבים: רפואת ילדים, נפרולוגית ילדים, רפואת עיניים, הפרעות קשב, שירותי מעבדה וסיעוד, תזונה ודיאטה, שירותי משרד ובית מרקחת.

המטופלים הקטנטנים של ד”ר שטיין מספרים עליו, שהוא רופא אנושי, איכפתי והם יודעים שבשבילם הוא יעשה את הטוב ביותר.

“אני מרגיש גאה על הזכייה בפרס, שניתן על סמך הערכה והוקרה של המטופלים שלי והוריהם. מחמם את הלב לדעת, שמעריכים ומוקירים את העשייה שלי”, סיפר ד”ר שטיין.

“פרס דניאלי – רפואה עם לב”, הוא מיזם של ‘קרן דניאלי’, בשיתוף כל קופות החולים ובחסות משרד הבריאות. המיזם בא להוקיר את האנושיות והמסירות של הרופאים וצוותי הרפואה עם החולים והמטופלים. ״פרס דניאלי” הוקם לזכרה של דניאלי זוננפלד ע”ה, מתנדבת מסורה ואהובה בבית החולים שניידר בפתח תקוה. דניאלי נהרגה בתאונה כשחזרה מההתנדבות בשניידר, בהיותה בת 20 בלבד. דניאלי התקבלה ללימודי רפואה בבאר שבע והתאונה קטעה את שאיפתה להיות ‘רופאה עם לב’. השנה זו השנה השישית למיזם והוא מתמקד גם ברפואת משפחה וגם ברפואת ילדים.

“אני מברך את ד”ר שטיין על קבלת הפרס. ד”ר שטיין הוא רופא מסור, מוערך ואהוב על מטופליו הצעירים והוריהם. המקצועיות, הידע, הניסיון הרב והמגוון שצבר, מהווה תרומה גדולה לציבור מטופלינו”, סיכם רונן נודלמן, מנהל המחוז.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments