ו' ניסן התשפ"ד, 14/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

האישה שמה לבעלה בכוס כדורי שינה

מצלמת האבטחה שנועדה לשמור על הרכב, נלקחה לטענה התובע ע"י השכן לשימושו האישי. צילום אילוסטרציה
Monday January 17, 2022

הסתיים סיפור האהבה: לכל דבר טוב יש סוף, כך הסתבר לבעל, שבשנה האחרונה סבל מ”שינה מרובה”, תופעה שהייתה באה ונעלמת לסירוגין ולכן לא ממש הדאיגה את בני הזוג, שניהלו אורח חיים בהתאם. בני הזוג נשואים כבר 28 שנים והצליחו לגדל שלושה ילדים, שכולם עזבו לפני שנים את הבית, כל אחד לקן שלו. בחמש השנים האחרונות נותרו הבעל והאישה בבית ולא סבלו משיעמום יתר. אבל  בשנה האחרונה התברר, כי הבעל היה צונח ונרדם על הכורסא בסלון כבר בתשע בערב, גמור מעייפות.

לאחר שהתופעה חזרה על עצמה בצורה קיצונית בחצי השנה האחרונה, הוא החליט לפנות לרופא, אשר שלח אותו לסידרה של בדיקות. בתחילה היה חשש, כי הבעל סובל מדיכאון כלשהו, או מחלת הנשיקה ואפילו נבדק חשד לגידולים ומחלות קשות.

לדברי המומחים, כפי שגולל הבעל בפני עורכת הדין שרין סולן, הרופאים טענו כי במקרים נדירים מדובר במחלת ההיפרסומניה (יתר שינה) שבין תסמינה של מחלה זו, שינה של יותר מ-10 שעות ביממה ועייפות מתמדת.

המפנה בגישתו של הבעל בא, אחרי ששהה בחו”ל במשך שבועיים, ולדבריו בחו”ל הרגיש כמו “פנתר”. בעצת חבר התקין באמצעות בלש, שתי מצלמות בדירתו. בחלוף  שבועיים נבחנו הצילומים על ידי הבלש ומהם עלה, כי אישתו נהגה למוסס לתוך כוס המשקה שלו לפנות ערב כדורי שינה חזקים, ולעיתים חומר נוזלי לא מזוהה, ושעה לאחר מכן נהגה לצאת לבלות ולחזור בשעות הקטנות של הלילה.

לאחר שהבעל התעמת עם אישתו, היא טענה כי היא מתחרטת ונהגה לצאת לבילוי רק עם חברות ולא ניהלה שום קשר רומנטי. הבעל החליט להתגרש, אבל בטרם יחל בהליך גירושין, שבו אישתו עומדת על דעתה לבקש שלום בית, נשלחו בני הזוג ליישוב סיכסוך.

פרקליטת הבעל, עו”ד סולן הבהירה, כי מעבר לפגיעה הקשה באמון, המעשה של האישה גובל בפלילים, שכן הוא יכול היה גם לפגוע בבריאותו של הבעל וייתכן כי אף נפגע, לאחר שהתברר, כי נהגה להרעיל את בעלה בסמי שינה לאורך השנה האחרונה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments