י"ב ניסן התשפ"ד, 20/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

האישה התאהבה בבלש ששכרה לעקוב אחרי בעלה

המתווכת חגגה עם המאהב בדירות היוקרה אותן היתה אמורה למכור. עו״ד שרין סולן
Sunday December 5, 2021

קבלו סיפור עסיסי: אישה שחשדה בבעלה, שכרה בלש, שהביא לה מימצאים על כך, שבעלה בוגד בה, לא עם אחת, אלא עם שתיים. הבעל עלה על זה שהוא במעקב והחל להפעיל בלש מטעמו אחר אישתו. תוך פרק זמן קצר הוא קיבל את התוצאות. הבלש ששכרה אישתו הוא המאהב שלה.

בני הזוג, שני סוכני נסיעות ובעלים של משרד קטן, ניהלו אורח חיים רגיל. הם גידלו שני ילדים ובין לבין נהגו לצאת יחדיו לחו”ל לא מעט, אבל גם בנפרד, תמיד לכנסים במסגרת העבודה.

הפרנסה שלהם, כמו של רבים בתחום, נפגעה במהלך השנתיים האחרונות של הקורונה. ״אבל מכיוון שמדובר במשרד יציב, נשארנו מעל המים”, סיפר הבעל והודה, כי בחודשים האחרונים העבודה חזרה לסדרה.

לאחרונה  נפער קרע עמוק ביחסי בני הזוג, לאחר שהאישה חשדה בבעלה, כי הוא מנהל רומן עם אחת הסוכנות במשרד. “לא היו נסיעות לחו”ל, אבל היו צימרים”, סיפרה ותיעדה את בעלה באמצעות בלש, ותוך כדי שכירת שירותי המעקב התאהבה בעצמה בבלש.

הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן, מגולל סיפור מדהים: “באחד המקרים שיצאתי עם המאהבת שלי, חשפתי את הבלש וראיתי שעוקבים אחריי. למרות זאת גיליתי את זה אחרי הבילוי שלי ולא היה לי מה לעשות”. הוא סיפר, כי אישתו כל כך קמצנית, שידע כי היא לא תרצה לפרק את החבילה ולוותר על חצי מהרכוש המשותף והעסק שבנינו. “שכרתי בלש בעצמי כדי לדעת מה היא יודעת עליי”, הוא סיפר לעו”ד סולן. “הבלש הביא לי מימצאים, שהשורה התחתונה שלהם: הבלש ששכרה אישתי הפך למאהב שלה”.

עו”ד סולן הציעה לבעל לפנות לאישתו ולהניח בפניה את המימצאים, כדי שהיא תניח בפניו את המימצאים שלה. “רק כך ניתן יהיה להגיע להבנות ולסגור את התיק”. הבעל פעל כמצוות עו”ד סולן ובתגובה אישתו הטיחה בפניו: “אני יודעת עם מי שכבת, איפה שכבת וכמה מאהבות יש לך ושאף אחת לא יודעת מהשנייה”. כאן נכנס לתמונה הבלש ששכרה האישה וחשש כי הוא יאבד את הרישיון שיש לו, כי ‘להתאהב בלקוחה שלך זה ‘תאונה קטלנית’ לבלש’, אמרו לו מומחים בתחום. הבעל דאג כמובן להבהיר לבלש כי רישיונו בסכנה.

בעצת עורכי הדין סוכם, כי בני הזוג יפרידו מגורים, האישה תפנה את הדירה ותשכור דירה אחרת שתמומן מכספי הזוג, אבל באותה נשימה הוחלט, שלא להתגרש בשלב הזה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments