ח' ניסן התשפ"ד, 16/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הילה לאופר: קליש הכניסה משחקים פוליטיים לוועדת החינוך

לאופר בהתקפה חריפה על קליש. הכניסה משחקים פוליטיים לוועדת החינוך. צילום: עצמי
Tuesday November 30, 2021

חברת מועצת עיריית חיפה, מסיעת ה״ירוקים״, הילה לאופר, תושבת קרית חיים, פנתה לראש העיר, עינת קליש-רותם, ודרשה ממנה לכנס בדחיפות את וועדת החינוך העירונית, שלא התכנסה יותר מ-3 חודשים, למרות שהיא וועדת חובה.

בפנייתה מציינת חברת המועצה: “ועדת החינוך התכנסה לאחרונה בחודש אוגוסט 2021 ומאז לא התכנסה, כאשר להזכירך, באמצע דיונים בוועדה, החלטת כי את קמה וסוגרת את הישיבה ללא סיבה מוצדקת. ראש העיר, באם אינך מכירה את החוקים המינימליים לאחר שלוש שנות כהונתך, מצבנו חמור מכפי שחשבנו. חינוך ראוי הוא מרכולתה וגאוותה של כל עיר. עיר ללא חינוך ראוי היא עיר שלעולם לא תתפתח. באם נושא החינוך גדול עליך ואינך מסוגלת אפילו לכנס וועדה אחת לשלושה ארבעה חודשים, הניחי לי לעשות זאת.  אל תחבלי בפעילות השוטפת בשל משחקייך הפוליטיים. אסור שנושא החינוך יהיה כלי למשחקים פוליטיים. כנסי את וועדת החינוך במיידי, או שאיאלץ לפנות לשירות המשפטי בכדי לאלצך לעשות זאת”.

בריאיון ״לחדשות הקריות״, אמרה חברת המועצה לאופר:” ב-24.8 התכנסה וועדת החינוך ביוזמת ראש העיר קליש, שאינה מסוגלת להתמודד עם שיח ענייני מצד חברי מועצה ושאלות לגיטימיות, פוזרה הישיבה לפני שנדונו כל הנושאים החשובים. היום אנחנו בפתח חודש דצמבר, ולא רק שהוועדה לא התכנסה עד כה כמתחייב, אין גם צפי לכינוסה. איך ייתכן שמשחקים פוליטיים חודרים גם לוועדה כה חשובה? אם ראש העיר אינה מסוגלת לכך, אגייס שליש מחברי הועדה וביחד נחייב אותה לכנס. עצוב לי, כי בנושא החינוך, שהוא אולי הדבר החשוב ביותר, צריך להגיע למצב שכזה, לחייב ראש עיר לכנס וועדה סטטוטורית. קליש הכניסה משחקים פוליטיים לוועדת החינוך״.

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
חדוה אלמוג
2 שנים

צודקת הילה