י"ח אדר ב' התשפ"ד, 28/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הכדורסלן גרגורי ורגאס התחסן בקניון הסינימול

כדורסלן הפועל חיפה ורגאס התחסן והצטרף לתומכי החיסונים. צילום: דוברות כללית
Monday December 27, 2021

גרגורי ורגאס, רכז הפועל בי-קיור לייזר חיפה, בן 35, במקור מונצואלה, המתגורר עם משפחתו בחיפה, נחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר שמשחקים בישראל בשנים האחרונות. באחרונה הגיע ורגאס עם משפחתו להתחסן במיתחם החיסונים של כללית בקניון הסינימול, לב המפרץ, והתרשם מהשירות שניתן לכל מי שהגיע. ורגאס חוסן במיתחם על ידי האחות פלורה חיים, מנהלת מיתחם החיסונים.

שלומי פורמן, סגן יו”ר הפועל חיפה: “הפועל חיפה זו משפחה חמה ואוהבת, שדואגת לשחקנים ולמשפחות שלהם לכל הצרכים. השבוע משפחת ורגאס הגיעה לקבל את מנת הבוסטר השלישית להבטחת בריאותם. אני מודה לכללית על ההתגייסות והסיוע המהיר, לקבלת אישור לחיסון של אזרחים זרים”.

ורגאס נותן את הזרוע לאחות פלורה חיים, מנהלת מיתחם החיסונים בסינימול. צילום: דוברות כללית

רינת בסל, מנהלת הסיעוד במחוז חיפה וגליל מערבי: “החשש מפני התפרצות נרחבת של זן האומיקרון בישראל, הוא מוחשי ולצערי אזרחים רבים שטרם התחסנו, או כאלה שטרם השלימו את מנת החיסון השלישית. בואו להתחסן במיתחמי החיסונים של כללית הפזורים ברחבי המחוז”.

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי: “לאחרונה בוצע מחקר גדול ומקיף של כללית בנוגע ליעילות מנת הבוסטר, במניעת תמותה והחרמה  ממחלת הקורונה, שפורסם בכתב עת רפואי מוביל New England Journal of Medicine. תוצאות המחקר מלמדות באופן חד משמעי, כי חיסון הבוסטר קשור בצורה מובהקת בהפחתת הסיכון לתמותה מקורונה, לרבות זן הדלתא. אנו ממשיכים לחסן את הציבור בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולשמור על בריאותנו, בריאות ילדינו ויקירינו. אני מזמין אתכם להגיע ולהתחסן נגד קורונה ונגד שפעת במיתחמים שלנו. כמו כן, יש להקפיד על עטיית מסיכה והימנעות מהתקהלויות. מאחל לכולנו חורף בריא”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments