י"ט אדר ב' התשפ"ד, 29/03/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הסתיים מחזור עתודה ניהולית בכירה בכללית

וזאת לתעודה: מימין לשמאל: אורנית בר טל סמנ״כלית משאבי אנוש, מנכ״לית כללית רות רלבג, ד״ר שילר מנהלת מינהלת קריות, ומנהל המחוז רונן נודלמן. צילום: דוברות כללית
Monday December 27, 2021

במעמד מנכ”לית הכללית רות רלבג, הסמנכ”לים ומנהלי המוסדות, הוענקו תעודות סיום ל–2 מנהלות בכללית במחוז חיפה וגליל מערבי, ד”ר סילבי שילר, מנהלת מינהלת קריות, ורימונדה ניקולא, מנהלת רוקחות במינהלת חיפה, אשר סיימו תוכנית הכשרה לעתודה ניהולית בכירה.

מטרתה של תוכנית העתודה, לפתח עובדים בעלי פוטנציאל למילוי תפקידים ניהוליים בכירים, שיהוו את דור העתיד של המנהלים בקבוצת כללית.

“בעולם התעסוקה הדינמי של היום, ניהול הוא מקצוע מורכב המצריך הכשרה, כלים וליווי. חשוב לתכנן, לאתר ולפתח את המשאב האנושי לטווח הארוך, ולהכין את המנהלים של המחר לתפקיד באופן מיטבי”, הסבירה סיגל בלישה, מנהלת משאבי אנוש של מחוז חיפה וגליל מערבי.

ד”ר שילר, 51, נשואה ואם לשתי בנות, בוגרת הטכניון ומומחית ברפואת משפחה, מובילה את מינהלת קריות, שמשרתת כ-137 אלף מתושבי הקריות, המקבלים שירותים רפואיים איכותיים ומתקדמים, בכ-20 מרפאות הפזורות ברחבי הקריות, והיא מנהלת מעל 400 עובדים וכ-130 רופאים במגוון מקצועות.

רימונדה ניקולא בת 36, נשואה ואם ל–2, בעלת תואר ראשון ברוקחות מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת חיפה, רוקחת אחראית במינהלת חיפה, מובילה את מערך הרוקחות בחיפה, עם 60 הרוקחים שתחת ניהולה, ב-20 המרפאות הפזורות בחיפה.

“גאווה גדולה לכללית ולמחוז חיפה וגליל מערבי. אני מברך את ד”ר שילר ורימונדה על הדרך שהן עשו, ואין לי ספק, שהידע שהן צברו במהלך ההכשרה יתרום להן בהמשך דרכן. מנהלות חיפה והקריות הינן מנהלות בעלות אופי עירוני, עם מאפיינים ייחודיים. אני בטוח שהכלים שקיבלו בהכשרה, יסייעו רבות לקידום השירות והרפואה במינהלות שבניהולן”, בירך רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, אשר ליווה את המנהלות במהלך הטקס.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments