י"ד ניסן התשפ"ד, 22/04/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

פנים חדשות במחלקת הילדים של מרפאת “הרמן”

ד"ר ילנה גרץ וד"ר אוליביה פורלוב ממחלקת הילדים במרפאת "הרמן". צילום: דוברות כללית
Thursday May 6, 2021

הורים תושבי קרית מוצקין, שטופלו במרפאת “הרמן” הוותיקה בילדותם, מופתעים בהגיעם למחלקת הילדים של המרפאה עם ילדיהם, ומוצאים מחלקה שהשתנה לחלוטין והפכה לחדישה, בעיצוב צעיר ורענן, שונה מאד ממה שזכרו. חשוב מכך, הם מקבלים שירות על ידי צוות רופאות איכותיות שהתחדש לאחרונה, עם הצטרפותה של ד”ר אוליסיה פורלוב.

ד”ר פרלוב שעברה לאיזור ממרכז הארץ, למדה רפואה באקדמיה רפואית והתמחתה ברפואת ילדים ברוסיה, שם עבדה במשך 7 שנים במחלקת ילדים בבית חולים מרכזי. עם עלייתה ארצה, החלה לעבוד במרפאת כללית במחוז דן פתח תקווה ועברה השלמת התמחות במח’ הילדים בית חולים “קפלן”, אותה סיימה לאחרונה. עם המעבר של המשפחה לאיזור הצפון, השתלבה במחלקת הילדים של מרפאת “הרמן” בקרית מוצקין.

מאז ילדותה ידעה אוליסיה שתהיה רופאה, במידה רבה המשיכה את דרכה של אימה שהיא פרמדיקית. “זה כנראה בדי.אן.איי. שלי. אני חשה שאני במקום הנכון בעבורי, שאני נדרשת כאן ויכולה לעזור לילדים, ובמקביל להסביר ולהדריך את הוריהם, שלפעילותם והתנהגותם השפעה משמעותית על הילדים ובריאותם. אני מאמינה שייעוד רופא הילדים, מעבר לטיפול בילד בעת מחלה, גם בהכוונת ההורים כיצד לתרום לכך, שילדם יגדל בריא נפשית וגופנית, לראות סימני מחלה, לדעת להבדיל בין מצבי חירום למצבים שיגרתיים לילדים ומתי יש לפנות לרופא. אני מאמינה בחשיבות שביצירת אמון מצד ההורים ברופא, כי כאשר הם סומכים עליו, הם גם משתמשים נכון יותר בשירותי הרפואה. בזמנה החופשי היא מאוד אוהבת לקרוא, בעיקר חשוב לה להתעדכן בספרות מקצועית, להעביר כמה שעות עם ספר בידיים, זה תענוג של ממש בעבורה.

ד”ר פורלוב מצטרפת לד”ר ילנה גרץ, רופאת הילדים המוכרת והמוערכת במרפאת “הרמן”. ד”ר גרץ סיימה לימודי רפואה בברה”מ והמשיכה שם בהתמחות בילודים ופגים (נאונטלוגיה) לאחר עלייתה ארצה, השתלבה בפגיה בבית חולים “כרמל” ובהמשך התמחתה שם ברפואת ילדים. בתום ההתמחות החלה לעבוד במחלקת הילדים במרפאת “הרמן”, שם טיפלה בדורות של ילדים, וכיום פוגשת הורים בהם טיפלה בילדותם, שמביאים לטיפולה את ילדיהם שלהם. בעבורה, היא אומרת, ההשתלבות ברפואת ילדים במרפאת קהילה חשובה ומשמעותית, כי היא מאפשרת להיות בקשר מתמשך עם הילד ומשפחתו, לעקוב אחר התפתחותו לאורך שנים, להנחות אותו ואת ההורים כיצד לתרום לבריאותו בהווה ובעתיד.

בזמנה החופשי היא אוהבת לקרוא, מיפגשים חברתיים ומשפחתיים, לטייל בטבע ולתכנן מסלולים בארץ ובחו”ל.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments