כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

אבן צור: קרית ים עוברת תנופת פיתוח הגדולה בתולדותיה

יש ביקוש אדיר לדירות בקריית ים. ראש העיר, דוד אבן צור. צילום: יח"צ
Tuesday June 23, 2020

העיר קרית ים רשמה בשנה האחרונה, את הקפיצה הגדולה ביותר בהתחלות בנייה בארץ. כך עולה מנתונים שפירסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. מנתוני הלשכה עולה, כי בחודשים אפריל 2019 – מרץ 2020, החלה בעיר בניית 612 יחידות דיור, לעומת התחלת בנייה של 11 יחידות דיור בתקופה שבין חודשים אפריל 2018 ועד מרץ 2019, עלייה של 5463%.

ראש העיר דוד אבן צור: “קריית ים נמצאת בשנים האחרונות בתנופת פיתוח כפי שלא היתה בתולדותיה. עד היום זה היה ברמה של תוכניות על הנייר ובתהלכי אישור. בתקופה האחרונה אנחנו רואים את זה יורד וקורה בשטח, ועם עובדות אף אחד לא יכול להתווכח. הקבלנים רוצים לבוא לפה והם יודעים למה. ההשקעה של קרוב ל-100 מיליון שקל בשטח של 22 דונם בעיר, היא יותר מכל דבר אחר. מדובר בהבעת אמון של הקבלנים בפוטנציאל של קריית ים. העיר שלנו נמצאת בעיצומו של תהליך המראה והמחיר שבו נמכר השטח, מסמן גם את הביקוש שצופה היזם לדירות שייבנו במקום”.

הזינוק בהתחלות בנייה בעיר קשור בבניית השכונה החדשה, “גלי ים”, ולבנייה במסגרת תמ”א 38. בעיר מתוכננים עוד מספר פרוייקטים גדולים, בהם “פינוי בינוי” מיתחם “צבא קבע”, שאושר בשבוע שעבר בוועדה המחוזית, ובניית השכונה החדשה “נווה חוף”. 

אבן צור: “כבר היום אנשים המגיעים לעיר, מתקשים לזהות אותה ומי שיגיע לכאן בעוד שנתיים או שלוש, לא יאמין שזו אותה קריית ים מלפני חמש שנים”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments