י"ט תמוז התשפ"ד, 25/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

אבן צור: “שנת 2020 תהיה שנת עצמאות כלכלית”

ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, מגלה כי בנובמבר אמור מודד מוסמך, עם סיווג ביטחוני מתאים, להכריע במחלוקת עם רפא"ל, בנוגע לשטח שעליו תשלם הרשות ארנונה במיליוני שקלים לעירייה, וחושף תוכניות עתידיות לשנה החדשה

אבן צור: פיתרון מצוקת החנייה
Wednesday September 18, 2019
אבי אדר

הוויכוח בין קרית ים ובין רפא”ל, בנוגע לגודל השטחים עליהם תחויב הרשות לפיתוח אמצעי לחימה לשלם מס ארנונה במיליונים לעירייה, נמצא לקראת הכרעה. ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, חושף בריאיון ל”חדשות הקריות”, כי במהלך חודש נובמבר יקבע מודד מוסמך, שמונה בידי בית המשפט, ושהינו בעל סיווג ביטחוני, מה גודל השטחים בתוך רפא”ל עליו ישולם מס ארנונה. “עבורנו, זו החלטה גורלית”, אומר אבן צור. “ברגע שברפא”ל יתחילו לשלם לנו מס אמת, נהפוך לעיר עצמאית מבחינה כלכלית. אמנם עדיין נקבל מענקים מהמדינה, אבל מוקטנים מאוד. משמעות הדבר היא עצמאות כלכלית ופחות תלות בממשלה. היום, כאשר הממשלה מחליטה על קיצוץ רוחבי, אנו סופגים את זה ומתקשים להתמודד. כאשר נהיה עצמאים, כל קיצוץ כזה כמעט שלא ישפיע עלינו. יש לכך משמעות אדירה”.
איך תשפיע העצמאות הכלכלית על התושבים?
ברגע שנהיה עצמאים, נוכל להוציא לפועל את תוכניות הפיתוח, שישנו את פני העיר. אני מדבר על בניית בית מלון בחוף, בניית עוגנים שימשכו תיירים, כמו “פארק אגדות הים” ו”מרכז נופש לגולשים”, וכן קידום פרוייקט פינוי-בינוי לאורך קו החוף, שיכלול את רחובות שפירא, צה”ל ויוספטל, שם ייבנו רבי קומות יוקרתיים, שישנו את פני העיר.
מה אתה מאחל לתושבי העיר לקראת השנה החדשה?
לתלמידים אני מאחל שזו תהיה שנה מוצלחת ופוריה. אני שמח על התקנות החדשות במסגרות לגיל הרך, שיגבירו את הפיקוח על הנעשה במעונות ובגני הילדים, כדי שלא נהיה עדים יותר לתופעות קשות, כפי שנחשפו במקומות שונים בארץ. לכלל התושבים אני מאחל שנה שקטה מבחינה ביטחונית, אושר והצלחה.

הרשם
שלח הודעה אודות
2 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
נדב
4 שנים

מאחל לו להיות ראש עיר עוד 10 שנים
עושה עבודה טובה בינתיים

עדי פרץ
4 שנים

שיחקת אותה דוד
וואללה אתה אחלה ראש עיר