כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“אזכה במשבצת המחוז של הליכוד ואגיע לכנסת”

כך משוכנע סגן ומ"מ ראש עיריית קרית אתא, עו"ד מימון טולדנו, שיתמודד בפריימריס של הליכוד ב-5/2, המסביר מהיכן הוא שואב את האופטימיות, ומעריך שהליכוד יגיע ל-40 מנדטים

זו ממשלה לא אמינה, כי היא קמה לאחר שכל ראשיה הפרו הבטחות בחירות. עו"ד מימון טולדנו, סגן ומ"מ ראש עיריית קרית אתא
Tuesday February 12, 2019
אבי אדר

עשרות קולות בלבד הפרידו לפני הבחירות הקודמות בין עו”ד מימון טולדנו, ובין כניסה למשכן הכנסת, לאחר שהפסיד לסגן השר ירון מזוז, במשבצת מחוז חיפה והקריות של הליכוד. כעת, לקראת הבחירות הארציות הקרובות, הוא מתמודד שוב על אותה משבצת, בפריימריס של הליכוד, שייערכו ב-5/2, במטרה להיות נציג המחוז בכנסת. “אם אנצח ואהיה נציג מחוז חיפה והקריות, אקבל את המקום ה-33 ברשימת הליכוד לכנסת, ואין לי ספק שמדובר במקום ריאלי”, מודיע עו”ד טולדנו, שהינו סגן ומ”מ ראש עיריית קרית אתא, יו”ר דירקטוריון רשת המתנ”סים, סגן ראש לשכת עורכי הדין בישראל ויו”ר מרחב קריות של הלשכה, תפקידים אותם הוא עושה בהתנדבות מלאה.

מה גורם לך להיות כל כך אופטימי באשר לסיכוייך?
אני המועמד הראוי ביותר, הן מבחינת כישוריי והן מבחינת ההשכלה והניסיון רב השנים שיש לי כאיש ציבור הממלא תפקידים התנדבותיים רבים. אני זוכה לתמיכה מצד ראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ, שהשתתף באחרונה בכנס גדול שערכתי בהשתתפות כ300 איש, ובהם חברי מרכז ליכוד, ראשי סניפים ואישי ציבור.

גם אם תנצח בפריימריס, לא בטוח שתגיע לכנסת?
המקום ה-33 ברשימת הליכוד לכנסת, ריאלי ביותר. בסקרים הליכוד מקבל יותר מ-30 מנדטים, ואין לי ספק, שכפי שהיה לקראת הבחירות הקודמות, כאשר הליכוד צבר תאוצה בשבועות האחרונים שלפני הבחירות, כך יקרה גם הפעם. להערכתי, אנו אפילו יכולים להגיע ל-40 מנדטים. נתניהו כבר הוכיח שהוא קוסם, ומשפט אחד שאמר ביום הבחירות, על כך שהערבים נוהרים לקלפיות, הביא לליכוד עוד כמה מנדטים.

כבכיר בלשכת עורכי הדין, מה דעתך על פרשת אפי נווה?
מההיכרות שיש לי איתו, התרשמתי שמדובר באדם טוב וישר. מאוד מצער שהגענו למצב כזה, בו אנשים חיללו לכאורה את קודש הקודשים של המערכת המשפטית. יחד עם זאת, עומדת לו חזקת החפות ואני מקווה מאוד, שהחשדות הקשים נגדו יופרכו, ושאפי נווה ייצא זכאי.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments