כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

אזריאל ממשיך עם אותו הצוות בבחירות בביאליק

Wednesday September 27, 2023

בגובה העיניים: חצי יובל שנים, משמש יוסי אזריאל כנבחר ציבור. בעשור האחרון הוא משמש כסגן ומ”מ ראש העיר קריית ביאליק, וגם בבחירות הקרובות שיתקיימו בחודש הבא, הוא ירוץ פעם נוספת למועצת העיר, בראש רשימתו “ביאליק נטו”. כזכור, סיעתו זכתה לשלושה מנדטים לפני חמש שנים, וגם הפעם תמשיך להתבסס על אותה שלישייה מובילה: אזריאל בראש ולאחריו שני חברי המועצה, ליאת בוגנים וצח נחמני.

במקביל לתפקידו במועצה משמש אזריאל בעשור האחרון, גם כיו”ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, שעברה בתקופתו מהפך אמיתי. בריאיון ל”חדשות הקריות” הוסיף אזריאל, כי גם בקדנציה הבאה, הוא וחבריו ימשיכו להתרכז במתן שירות טוב אזרח: “זה מה שאנחנו תמיד עשינו ותמיד נעשה. ניתן מענה טוב לקהל. אנחנו לא יוצאים בסיסמאות, אבל מי שמכיר אותנו יודע, שיקבל מענה לכל בעיה שיעלה ויבקש סיוע. זה מה שעשינו וזה מה שנמשיך לעשות”. אזריאל, שצמח מהשטח, מדבר אל האנשים בגובה העיניים וזה סוד כוחו.

במה תתרכז בקדנציה הבאה?

הנושא המרכזי ימשיך להיות תכנון ובנייה, על כל רבדיו בשלושת הקריות: קריית ביאליק, קריית מוצקין וקריית ים. הוועדה בתקופתי הפכה לטובה ביותר בארץ, עם שירות שאין כמותו באף מקום. זו וועדה, שמוציאה היתרים בזמן שיא, הרבה יותר מהר מכל וועדה אחרת. זו וועדה נגישה, ידידותית ואין ספק, שיש כאן הישג אדיר ושירות לאזרח. כמחזיק תיק ההנדסה בקריית ביאליק, ולא רק כיו”ר וועדה, הייתי מעורב מאוד בקידום השכונה החדשה “נאות אפק”, גם בנושא ההיתרים וגם בפתרון בעיות שעלו תוך כדי קידום הפרויקט, כמו גם שיקום מרכז סביניה ושיפוץ רחוב קרן היסוד והרחובות הסמוכים.

האם הוויכוח סביב הרפורמה או המהפכה המשפטית, ישפיע על הבחירות המקומיות?

אין לי ספק שתהיה לכך השפעה, אבל קשה לי לומר עד כמה. אני מודה, שאני תומך ברפורמה, אפשר להתווכח על הסגנון, אבל אין ספק, שמרבית העקרונות שכלולות בה צריכות לקרות.

מה הציפיות שלך לקראת הבחירות בחודש הבא?

שנראה גמול על העבודה שלנו.

אלי דוקורסקי מתמודד יחיד לראשות העיר. תמשיכו לתמוך בו?

בוודאי. נמשיך ללכת יחד עמו להצלחות. אנו צוות מנצח.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments