כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

אחרי שגילתה שבעלה בוגד בה, הטיחה בפניו כי גם לה היה מאהב ושילמה על כך ביוקר רב

הבעל החליט לקחת את כספי המתנות ולהפקיד בחשבון של הוריו. עו"ד שרין סולן. צילום: אולגה סולן
Monday July 20, 2020

את השיעור הזה לא תשכח אישה חיפאית זמן רב. אחרי עשר שנות נישואים גילתה האישה, כי בעלה, איש מכירות, בוגד בה עם חברתו לעבודה. לאחר דין ודברים קצר בעניין, הודה הבעל כי נגרר למערכת יחסים עם אחת העובדות, אף היא נשואה. האישה החליטה לשים סוף לחיי הנישואין ותבעה גט ואת מלוא הכתובה.

הדרמה בשלב הזה רק החלה. בני הזוג המשיכו להתגורר יחד ולגדל את שני ילדיהם. הכנסתם היתה מצוינת, היא כאחות ראשית והוא כסוכן מכירות של מוצרי יוקרה. “בחרנו להמשיך יחד, אבל התגוררנו בחדרים נפרדים עד לפירוק החבילה”, טענה האישה בתביעת הגירושין.

הבעל לעומתה טען באמצעות עורכת הדין שרין סולן, כי תביעת הגירושין של אישתו בנימוק שבגד בה, אינה נקיה ואינה מוסרית. בבקשה לשלום בית, טען הבעל, כי באחד הוויכוחים ביניהם, הטיחה אישתו בפניו את הדברים הבאים: “אל תהיה יהיר ורברבן ואל תתנהג כמו ולנטינו שכובש את כל נשות העיר. גם אני מבוקשת וגם לי יש הצלחות עם גברים ובגדתי בך לפחות פעם אחת”.

לדברי עו”ד סולן, במהלך הדיון בבקשת הגירושין, טענה האישה, כי שיקרה כשאמרה את הדברים, רק כדי לגרום לבעלה לקנא. הבעל צירף לדיון את ההקלטה של אישתו. הדיינים טענו בהחלטה מיוחדת ויוצאת דופן, כי אסור לאישה לשקר שבגדה. זו התנהגות חמורה, לא פחות מבגידה ועל כן תקבל רק עשירית מגובה הכתובה.

אחרי הפסיקה של בית הדין הרבני, הדגיש הבעל כי הוא מוכן שאישתו תחזור הביתה. עו”ד סולן הדגישה, כי “הבעל אומנם מעד, אבל בסופו של יום הוא רוצה לחיות עם אישתו ולגדל את הילדים”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments