כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

איים ותקף את אימו למרות צו הרחקה

בעלת הדירה הפתיעה את הגנב בעת שהיה בדירתה. צילום: משטרת ישראל, מחוז חוף.
Monday September 4, 2023

בן סורר: תושב קריית אתא, בן 33, אינו מכיר כנראה את עשרת הדיברות, עם הדיבר “כבד את אביך ואת אימך למען יאריכון ימיך…”. הבן נעצר בחשד, כי תקף את אימו והשמיע כלפיה איומים, תוך הפרת צו הרחקה.

בדיון להארכת מעצרו, שנערך בבית משפט השלום בחיפה, הגיש נציג המשטרה דו”ח סודי ובו פירוט הראיות נגד החשוד והוסיף, כי יש לחובתו יש עבר פלילי.

סניגורו של החשוד, עו”ד יגאל טרובמן, מהסניגוריה הציבורית, טען בדיון, שדווקא האם היא זו שכלאה את החשוד בחדרו וכי הבן עם רגל שבורה מזה מספר ימים ולא יכול לתקוף אף אחד. בדברי הסיכום טען הסניגור, כי החשוד מסר גרסה, על פיה הוא לא תקף את האם ובכל מקרה, הוא מוכן להתרחק מביתה. “מדובר באירוע שלא מצדיק הארכת מעצר”, ציין עו”ד טרובמן.

השופט ראמי נאסר קבע בהחלטתו, כי מדובר בחשש לביצוע עבירות של תקיפה הגורמת לחבלה של ממש, איומים והפרת הוראה חוקית. עם זאת ציין, כי לאחר עיון בחומר החקירה התרשם, שגם אם קיים חשד סביר לגביי ביצוע העבירות, הוא בעצימות נמוכה. לאור זאת החליט השופט לשחרר את החשוד, תוך הרחקה מקריית אתא למשך 15 יום ואיסור כל קשר עם האם. להבטחת קיום תנאי השיחרור, חתם החשוד על ערבות בסך עשרת אלפים שקלים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments