כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

איימה על אימה ורדפה עם סכין אחרי השכנים

האזרח הקטן נטחן בין מלתעות החברות הגדולות. הפעם האזרח החליט שלא לוותר. בית משפט השלום בחיפה. צילום ארכיון.
Monday September 18, 2023

עבר עשיר: בית משפט השלום בחיפה, האריך ערב החג בארבעה ימים, את מעצרה של תושבת קריית ים, בת 35, החשודה בעבירות של תקיפה, איומים והפרת הוראה חוקית, כאשר חלק מהעבירות בוצעו כלפי אימה של החשודה ובן זוגה של האם. במהלך הדיון התברר, כי נגד החשודה מתנהל תיק בגין איומים ולחובתה 4 הרשעות קודמות בגין עבירות של הונאה, הפרת צו, העלבת עובד ציבור, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ותקיפת שוטר.

מהבקשה עולה, כי החשודה איימה ותקפה את אימה ובן זוגה, ובהמשך הפרה צו הרחקה שהוציא נגדה קצין משטרה. שבוע לפני המקרה, היא רדפה אחרי שכנים, אב ובנו, כשהיא מצוידת בסכין.

במהלך הדיון טען נציג המשטרה: “המסוכנות מצידה זועקת”. לדבריו, הרקע למקרים היא העובדה, ששירותי הרווחה הוציאו מרשותה את בנה, שנמצא בפנימייה, כאשר אימה מונתה לאפוטרופוס של הבן.

סניגורה של החשודה, עו”ד אסף צברי, טען בדיון, כי תלונת האם היא מלפני מספר שבועות, כאשר העבירה היחידה בגינה נעצרה, היא הפרת צו של קצין משטרה. לטענתו של עו”ד צברי, אין בתיק סכנת שיבוש והציע, כי החשודה תישלח למעצר בית עם חובה להתייצב במשטרה כל יום. החשודה עצמה טענה, כי הגיעה לבית האם כדי לקבל את חתימתה להיכנס לגמילה. כן דחתה את הטענה, כי רדפה אחרי מי משכניה ובטח לא עם סכין.

השופטת בדריה חסן – חסניין, ציינה בהחלטתה, כי מדובר בחשודה בעלת עבר פלילי עשיר ואת העבירות ביצעה, על רקע שימוש בסמים ואי נטילת תרופות פסיכיאטריות, שהיא אמורה לקבל. השופטת קבעה, כי במקרה הזה קיימות עילות מעצר והאריכה את מעצר החשודה ב-4 ימים נוספים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments