ט"ו תמוז התשפ"ד, 21/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“איני פוסלת אפשרות להיות בעתיד סגנית ראש העיר”

כך מודיעה חברת מועצת העיר קרית מוצקין, עדי שושני, החברה בסיעתו של ראש העיר, חיים צורי. שושני מספרת על מינהלת החינוך שתקום בקריה ומגלה מה הדברים העיקריים שבכוונתה לעשות במועצת העיר

שושני: חינוך לפני הכל
Tuesday March 12, 2019
גל זייד

לאחר ששימשה בתפקידים התנדבותיים רבים בקהילה, בעיקר בתחום החינוך, וביניהם יו”ר הנהגת ההורים בביה”ס “בגין”, נכנסה עדי שושני, למועצת העיר קרית מוצקין, מטעם סיעת “מוצקינטו” של ראש העיר, חיים צורי. “זה כבוד ושליחות עבורי לשרת את התושבים מתוך מועצת העיר”, אומרת שושני, נשואה + 2, המתגוררת בקריה מזה כ-20 שנה, ועובדת לפרנסתה במיגזר הציבורי.
מדוע החלטת להיכנס למועצת העיר?
מי שמכיר אותי, יודע שחיידק העשייה טבוע בדמי, ותמיד הייתי מעורבת בוועדי הורים ובעשייה חינוכית, אבל מתוך מועצת העיר, אפשר להשפיע הרבה יותר. כאשר חיים צורי הציע לי להשתלב בסיעתו, שמחתי מאוד על ההזדמנות, מכיוון שזו פלטפורמה נוספת בה אוכל לבוא לידי ביטוי למען הקהילה.
מה הדברים העיקריים שתעשי במועצה?
אני חברה בוועדת חינוך, בוועדת ביקורת ובוועדה לשלום הילד. בימים אלו אנו עובדים על הקמת מינהלת חינוך, בה חשוב לי להיות דומיננטית. מינהלת החינוך הוא גוף שיתאים את עצמו לצרכים המשתנים של העיר, העוברת מהפכה בתחום החינוך, עם בנייתם של בתי ספר חדשים, ובהם בי”ס יסודי, בי”ס תיכון ו-2 חטיבות ביניים.
את רואה עצמך ממשיכה שנים במועצת העיר?
בהחלט כן. כל עוד תהיה לי אפשרות להשפיע, בעיקר בתחום החינוך, אין סיבה שלא אמשיך עוד שנים רבות.
מעניין אותך להתמנות בעתיד לסגנית ראש העיר?
אני רק שלושה חודשים במועצת העיר, אבל אני משוכנעת, שלאחר שאעבוד למען הציבור תקופה ארוכה ואוכיח את עצמי, השמים יהיו הגבול עבורי. כרגע טייטלים ותארים לא מעניינים אותי, מכיוון שהמטרה הנוכחית שלי היא להוכיח עשייה ולהביא קבלות, אבל בעתיד איני פוסלת אפשרות להיות סגנית ראש העיר.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments