כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

אישתו של איש עסקים ידוע מהקריות תקבל דמי מזונות גבוהים במיוחד

בית הדין הרבני הגדול קיבל את הערר שהגישה האישה, במסגרת הליך גירושין שהיא מנהלת נגד בעלה, תוך שהפך את החלטת בית הדין האיזורי, שפטר את הבעל מתשלום מזונות

איטקין: גירושים יקרים במיוחד
Thursday October 31, 2019
בן מרדכי

קשה לוותר על רמת חיים גבוהה לאחר שמתרגלים אליה במשך שנים רבות. טענה זו העלתה בפני דייני בית הדין הגבוה, אישתו של איש עסקים ידוע מהקריות, במסגרת הליך גירושין שהשניים מנהלים בחודשים האחרונים. לטענת האישה, גם במקרה של גירושין בגיל מבוגר, יש לה את הזכות לקבל מבעלה, שבינתיים עזב את הבית, דמי מזונות שיאפשרו לה להמשיך ולחיות כפי שהורגלה. בתחילה פטר בית הדין האיזורי את הבעל מחיוב זה, אלא שבית הדין הרבני הגדול הפך את פסק הדין והורה לבעל לשלם לאישתו מזונות חודשיים בסכום גבוה.
מדובר בזוג מפורסם מאיזור הצפון, שהתגורר יחד בווילה מפוארת עם בריכה צמודה ומכוניות יוקרתיות לכל אחד מהם, כאשר לפני כשנה, לאחר כ-30 שנות נישואין, נטש הבעל את הווילה וביקש להתגרש, בעוד רעייתו ביקשה השכנת “שלום בית”.
במהלך דיון שהתקיים בבית הדין האיזורי, טען איש העסקים הידוע, כי נפרד מאישתו בשל מריבות תכופות שהיו ביניהם. האישה הכחישה את טענת הבעל, אלא שהדיינים הפתיעו את הצדדים, לאחר דיון אחד בלבד, ופסקו, כי הבעל אינו חייב בתשלום מזונות, זאת למרות שהאישה טענה, כי אין בהכנסותיה כדי לממן את אחזקת הווילה והמכונית שברשותה.
באמצעות עו”ד טל איטקין מחיפה, מומחית בדיני משפחה וגירושין, עירערה האישה לבית הדין הרבני הגדול, תוך שטענה, כי לא ייתכן מצב בו הדיינים פוטרים את הבעל מחיוב לפרנס את אישתו, מבלי שהתבררו העובדות, הצדדים לא נחקרו ולא הובאו עדים, כאשר כל מה שהיה בדיון הוא “מילה של הבעל מול מילה של האישה”.
עוד טענה האישה, כי יש לבדוק היטב מה היו מניעיו האמיתיים של הבעל בבקשת הגירושין שלו, כשהיא מציינת שהוא הודה, כי “יש לו יחסי מין מזדמנים עם רוסיות”.
שלושת הדיינים בבית הדין הגדול, הרב אברהם שינדלר, הרב מימון נהרי והרב ציון לוז-אילוז, קיבלו את עירעורה של האישה, תוך שקבעו: “לאור רמת החיים הגבוהה בה חיו הצדדים, על הבעל לשלם את כל חיובי הבית והרכב של אישתו, וכן עבור מזונותיה השוטפים, וזאת עד שבית הדין הרבני האיזורי יקבע את החלטתו בקשר לגירושין”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments