י"ז אייר התשפ"ה, 15/05/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

אל על ביטלו טיסה ממוסקבה ולא הודיעו ללקוחות

ככל שאל על גדלה ומתרחבת, כך מצטברות תלונות של נוסעים. מטוס אל על. צילום: אתר החברה לפי ס' 27א', לזכויות יוצרים.
Monday January 13, 2025

נשכחו בחו”ל: תושב קריית חיים, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת אל על, בטענה שביטלה טיסה, לא סיפקה חלופה ואפילו לא הודיעה על ביטול הטיסה.

התובע רכש שני כרטיסי טיסה, עבורו ועבור אישתו, הלוך חזור מתל אביב למוסקבה, כאשר הטיסה הלוך הייתה בתאריך 23 לדצמבר 2024 והטיסה חזור בתאריך 2 לינואר 2025. הטיסה למוסקבה יצאה בזמן ויום לפני הטיסה חזור, בתאריך 1 לינואר השנה, ביקש התובע לבצע צ’ק אין לטיסה חזור. לאחר שלא הצליח לבצע את הפעולה, הוא התקשר למשרדי אל על, שם נמסר לו כי הטיסה בוטלה, מבלי שניתנה לו סיבה מדוע זה קרה. לטענת התובע, הוצגו לו שתי אופציות: לרכוש כרטיס טיסה ממוסקבה לישראל על חשבונו, או לקנות כרטיס ממוסקבה ליעד אחר באירופה ומשם לחזור לארץ עם אל על. התובע הנדהם רכש בסופו של דבר כרטיסי טיסה לארץ דרך חברה אחרת, בתאריך 4 לינואר, ונאלץ לשהות במוסקבה יומיים נוספים. לדבריו, ברוסיה לא מקבלים כרטיסי אשראי ישראליים והוא נאלץ להלוות כספים מאחות של אישתו, כדי לרכוש את הכרטיסים.

לטענת התובע, עם חזרתו לארץ, הוא ביקש מחברת אל על לפצותו על המקרה, אך לא קיבל תשובה. לדבריו, התנהלות החברה גרמה לו להוצאות כספיות נוספות ולעגמת נפש, והוא מבקש שאל על תפצה אותו בסכום של 22.360 שקלים. טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments