כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“אם לא נגיע העונה לפלייאוף העליון, זה יהיה כישלון”

כך טוען מאמן קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין, ניר חלימה, שקבוצתו פתחה את העונה בניצחון על בני הרצליה. חלימה מסביר מהיכן הוא שואב את האופטימיות שלו ומגלה מי מבין שחקני הבית הצעירים עשוי לעשות העונה קפיצת מדרגה

חלימה: ציפיות גבוהות לעונה
Wednesday September 25, 2019
אבי אדר

רוב המאמנים בליגות התחרותיות מעדיפים שלא להציב יעדים גבוהים מדי לפני תחילת העונה, כדי שלא יגרמו לציפיות גבוהות מדי, שעלולות להתנפץ ברגע האמת, אלא שמאמן מכבי קרית מוצקין בכדוריד, ניר חלימה, אינו חושש לדבר על ציפיות גבוהות ומימוש המטרות. “אם לא נשחק בפלייאוף העליון, זה יהיה כישלון”, הוא מודיע בפסקנות. “בנוסף, אני מאמין שאפשר להגיע לשלבים המאוחרים של גביע המדינה, אם כי הדבר תלוי בהגרלה שנקבל”.
ניצחון הליגה הראשון 27:31 על בני הרצליה, מסמן על הבאות?
אני מקווה כך. אלו הציפיות. שלד הקבוצה לא השתנה בצורה משמעותית, אולם עשינו כמה שידרוגים מתבקשים. הזר הסרבי אלכס בוסיץ’ ממשיך עונה נוספת, וכמו כן הוחתמו שני סרבים נוספים, מרקו טרמיניץ’ ופיליפ לאווץ’. מדובר בשני שחקנים צעירים, בני 25 ו-22, שמשתלבים היטב בקבוצה וכבר הוכיחו את עצמם במשחקי ההכנה. בנוסף, קסם עמיאל, שהושאל ממכבי ראשל”צ, חזר לקבוצתו.
איזה סגנון נראה השנה מהקבוצה?
אני שואף להמשיך באותו קו מהעונה שעברה, עם הגנה חזקה מאוד ויציאה מהירה למתפרצות.
בקבוצה יש לא מעט שחקני בית צעירים. מי מהם, להערכתך, יעשה את קפיצת המדרגה?
יש לנו שני שחקנים הנמצאים בפרוייקט המצויינות בגרמניה, שאמורים לחזור לסגל בינואר 2020. אני מדבר על אורן כהן, שהיה פנטסטי באימונים לפני היציאה לגרמניה, ועל נאור שפושניקוב. אין לי ספק, ששניהם ישתלבו היטב ויעשו עונה טובה ברמה האישית. בנוסף, אני מצפה גם משגיא ליכט, שזו העונה הרביעית שלו בקבוצת הבוגרים, להשתדרג ולעשות קפיצת מדרגה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments