כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“אנו לא מוותרים על הפלייאוף העליון”

כך משוכנע קפטן מכבי קרית מוצקין בכדורסל, נועם מטלון, שלמרות הפתיחה החלשה, מעודד מניצחון החוץ על אליצור אשקלון וניצחון הבית על אליצור נתניה, בו קלע 26 נק', ומודה שגם הוא חייב לשמור על יכולת טובה. מטלון מסרב לאבד את האופטימיות למרות חוסר היציבות

מטלון: מכוון לפלייאוף העליון
Monday January 6, 2020
בן מרדכי

לאחר שבעונה שעברה רשמה הישגים נאים, ובהם עלייה לפלייאוף העליון, ואף היתה רחוקה משחק אחד מהעפלה לפיינל פור, העונה נראה שמשהו לא טוב עובר על קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין. הקבוצה, שמשחקת בליגה הלאומית, מציגה חוסר יציבות ורשמה מספר הפסדים מרגיזים, שגרמו לכדור שלג. הקפטן נועם מטלון, לא מתרגש מפתיחת העונה החלשה, ומשוכנע שעדיין אפשר להגיע לפלייאוף העליון. “זה לא סוד שהדברים לא הולכים העונה כפי שרצינו”, הוא אומר. “זה טבעי שלכל קבוצה יהיו תקופות פחות טובות, וזה מה שכנראה קורה לנו”.
אולי הבעייה היא בכך, שהקבוצה שינתה לחלוטין את פניה?
אני מסכים שזה חלק מהעניין. רק שני שחקנים בכירים נשארו מהעונה שעברה, גל טסלר ואני. כל השאר הם שחקנים חדשים ולוקח זמן להתגבש.
מה בדיוק לא עובד?
בהתחלה היו מספר משחקים בהם שמרנו מצוין בהגנה ואחר כך היתה ירידה בלתי מוסברת. עדיין לא מצאנו את האיזון שלנו כקבוצה. במשחק נגד רעננה קלענו יותר מ-100 נקודות והבסנו אותם ב-40 נקודות הפרש, אבל לא הצלחנו למנף את הניצחון הזה ואחר כך הגיעו משחקים לא טובים. אנחנו חייבים להתאפס על עצמנו.
בשבוע שעבר חזרתם עם ניצחון חוץ מאשקלון והשבוע ניצחתם את אליצור נתניה, זה אומר משהו?
זה אומר, שאם נשחק כקבוצה ונילחם, נוכל להגיע לפלייאוף העליון.
ברמה האישית, אתה מרוצה מעצמך?
גם אני צריך להיות ממוקד ולמצוא את האיזון שלי בתוך הקבוצה. במשחק השבוע נגד נתניה הלך לי טוב. קלעתי 26 נק’ עם 6 שלשות.
הליגה לא בורחת לכם?
זו ליגה צמודה מאוד, ולמרות הפתיחה הבינונית, אנחנו עדיין קרובים מאוד למקום שממנו עולים לפלייאוף העליון. אני מקווה שנדע לשים את התקופה הרעה מאחורינו ונחזור להציג יכולת גבוהה ולנצח. בשורה התחתונה, אנו קבוצה עם פוטנציאל גדול, שיכולה וצריכה להגיע לפלייאוף העליון.
אתה נשמע אופטימי?
אני תמיד אופטימי.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments