י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“אנחנו בקצב צבירת נקודות שמוביל לליגה הלאומית”

המנהל הספורטיבי של קבוצת הכדורגל מ.ס רובי שפירא חיפה, מיקי קופל, שקבוצתו נמצאת במקום השני בליגה א', מסביר את סוד ההצלחה, במיוחד לאחר שבשישי האחרון ניצחה הקבוצה את המוליכה הפועל איכסל 0:1 וצימצמה את הפער ל-2 נקודות

קופל: התברגות בצמרת הגבוהה
Sunday December 1, 2019
אבי אדר

פתיחת עונה מצויינת רשמה קבוצת הכדורגל של מ.ס רובי שפירא חיפה, במשחקי ליגה א’ מחוז צפון, עם 7 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד עד כה. בקבוצה מרוצים מאוד מקצב צבירת הנקודות, תוך שהם מתקדמים לאט, אבל בטוח, לקראת המטרה שהוצבה בתחילת העונה, שהינה עלייה לליגה הלאומית. לאחר הניצחון בשישי האחרון על המוליכה איכסל, אמר המנהל הספורטיבי של המועדון, מיקי קופל: “הקבוצה נראית טוב מאוד, התוצאות משקפות את התנאים הטובים שיש במועדון ואנחנו אופטימיים לקראת המשך העונה”.
מה סוד ההצלחה עד כה?
תלכיד השחקנים שבנינו העונה הינו מצוין, ובשילוב עם התנאים הנהדרים, שנותנים לשחקנים שקט, אפשר לראות את התוצאות על המגרש. גם לחברי הצוות המקצועי יש תפקיד חשוב, מכיוון שהם מעבירים אימונים ברמה גבוהה ויודעים להיערך היטב מבחינה טקטית לפני המשחקים.
מה המשחק הכי משמעותי שניצחתם עד כה?
הניצחון הביתי נגד מ.ס.טירה היה חשוב מאוד, מכיוון שהוא היה נגד קבוצה חזקה מאוד. לא הצגנו רמה גבוהה במשחק הזה, אבל היינו נחושים מאוד. זכינו בשלוש נקודות קריטיות ובעיקר הוכחנו, שאנחנו קבוצה עם אופי.
אלו מהשחקנים הכי מפתיעים אותך לטובה?
אחת ההפתעות הנעימות עבורי הוא גיל חדד, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, נעלם בליגה הלאומית וחזר אצלנו לקידמת הבימה. גם הקפטן מישל חליל, מגלה יציבות ומנהיגות. בנוסף, אני חייב לציין שני שחקנים נוספים, תאמר אחמד וסאמר ווהב, שחזרו מפציעות קשות ונמצאים בכושר מצויין.
מה לדעתך הסיכויים לעלות לליגה הלאומית בתום העונה?
קצב צבירת הנקודות שלנו מצויין, ובקצב הזה, אנו עשויים למצוא את עצמנו בליגה הלאומית בתום העונה. יחד עם זאת, בליגה הזו יש לעיתים גורמים לא ספורטיביים, שעלולים להשפיע על התוצאה הסופית. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו, להיות כמה שיותר יציבים ולהמשיך ביכולת הגבוהה הזו.
נראה, שגם קבוצת הנוער של המועדון עושה חיל?
קבוצת הנוער, שעושה עונה נפלאה, פתחה פער משמעותי בראש הטבלה בליגה שלה, והיא בדרך לעלייה. אם שתי הקבוצות יעלו ליגה בתום העונה, לא יהיה מאושר ממני.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments