י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“אנחנו חייבים להיות יותר יעילים ומדוייקים בהתקפה”

כך סבור מאמן קבוצת הכדורגל מ.ס רובי שפירא חיפה, עודד קוטר, שמסביר את שתי תוצאות התיקו לאחר הניצחון על איכסל במשחק העונה, אינו פוסל אפשרות להתחזק ומקווה מאוד להשאיר את אופציית העלייה גם בשלבים המכריעים של העונה

קוטר: הישארות בצמרת הגבוהה
Wednesday December 25, 2019
אבי שני

ליגה א’ צפון מספקת את אחת העונות הכי שוויוניות ומרתקות בשנים האחרונות, כאשר לאחר 12 מחזורים, מפרידות 6 נקודות בלבד בין המקום הראשון והחמישי. במקום השני ניצבת מ.ס רובי שפירא חיפה, עם 25 נקודות, כשהיא רחוקה שתי נקודות מהמוליכה הפועל איכסל. דווקא לאחר שהקבוצה החיפאית גברה על איכסל במשחק העונה, הגיעו שתי תוצאות תיקו מאכזבות, ונראה שהיא איבדה גובה במאבק על העלייה. מאמן הקבוצה, עודד קוטר, רואה בחיוב את פתיחת העונה של קבוצתו, ואינו מתרגש מתוצאות התיקו הרצופות. “אנו ניצבים במקום טוב בצמרת הליגה, והמטרה שלנו היא להיצמד לצמרת הגבוהה עד למחזורים האחרונים של הליגה. מה שחשוב הוא להיות שם כל הזמן, ליד הדובדבן שבקצפת, ואז גם נוכל לממש את עליית הליגה ברגע האמת”, הוא מסביר.
דווקא אחרי הניצחון על איכסל, גימגמתם עם שתי תוצאות תיקו?
זה נכון, אבל אני רואה הבדל בין שני המשחקים. בעוד שבמשחק נגד בקה אל גרביה, היינו חלשים והתאכזבתי מאוד, הרי שבתיקו נגד טמרה, שיחקנו טוב מאוד והגענו למצבים, אותם לא הצלחנו לממש כדי לנצח.
ממה אתה מרוצה עד כה וממה לא?
בסך הכל אני מאוד מרוצה מהקבוצתיות, המשמעת הטקטית, החוזק המנטאלי והחיבור החברתי. מדי שבוע השחקנים מוכיחים, כי הם מגובשים ומחוייבים למערכת. מה שחסר לנו הוא להיות יותר יעילים ומדוייקים התקפית. אנחנו לא מספיק יצירתיים ודומיננטיים. אני מרוצה מקצב צבירת הנקודות, אך זה עדיין לא מספיק, כי אנו מגיעים למצבים רבים ולא שמים את הכדור ברשת.
הקבוצה תתחזק בהמשך העונה?
ייתכן מאוד. במהלך העונה הקבוצה תמיד מבצעת התאמות. יחד עם זאת, השינויים, אם יהיו כאלו, אמורים להיות קטנים מאוד, ויתרכזו בעיקר בחלק ההתקפי.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments