י"ט תמוז התשפ"ד, 25/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה”

כך מודיע מאמן מכבי קרית מוצקין בכדוריד, ניר חלימה, שמודה כי הופתע מההצלחה הגדולה של הקבוצה העונה, שהבטיחה את השתתפותה בפלייאוף העליון, מסביר איך מצא את עצמו כמאמן ראשי בגיל 31 בלבד ומפנטז על מקומות 6-5 בסיום העונה

חלימה: הפתעת העונה בכדוריד
Tuesday March 12, 2019
גל זייד

אחרי שבשנים האחרונות נלחמה בתחתית ליגת העל בכדוריד, מפתיעה העונה מכבי קרית מוצקין, את כל הליגה, כאשר לשיאה הגיעה כשגברה על השנייה בטבלה, הפועל אשדוד, ועל הרצליה, תוך שהבטיחה את ההשתתפות בפלייאוף העליון. “התעלינו על עצמנו בניצחונות על אשדוד והרצליה, שהיו חשובים במיוחד בדרך להשגת המטרה”, אומר ניר חלימה (31), המאמן את הקבוצה יחד עם המאמן-שחקן טיאומיר דודר.
זה מצב לא שיגרתי, כאשר לקבוצה יש שני מאמנים, מה עוד שאחד מהם הוא גם שחקן?
בעונה שעברה שיחקתי בקבוצה, ואת העונה הנוכחית פתחתי כמאמן-שחקן, יחד עם דודר, אבל מהר מאוד הבנתי שזה לא יסתדר, והחלטתי לוותר על משחק פעיל. ביני ובין דודר יש שיתוף פעולה מצויין. באופן טבעי, אני מעביר את האימונים ועומד על הקווים במשחקים, מכיוון שדודר גם משחק בקבוצה, אבל אנחנו מרבים להתייעץ ויש לנו ראש דומה.
אתה מופתע מהצלחת הקבוצה?
בהחלט. ידעתי שאפשר לעשות עונה טובה, אבל לא עד כדי כך.
איך אתה מסביר את ההצלחה הזו?
בעונה שעברה לא הצלחנו להתחבר והיו ריבים בין השחקנים ועם המאמן. בנוסף, הקבוצה פתחה רע מאוד את העונה שעברה, עם 6 הפסדים רצופים, ואילו השנה היינו עם 3 נקודות לאחר 4 משחקים, מה שנתן לנו המון ביטחון. השנה הקבוצה יותר חזקה מנטלית, והתחושה היא שאנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה.
מה המטרה לקראת הישורת האחרונה?
זה לא יהיה ריאלי לסיים במקום הרביעי, אבל לאחר הניצחונות האחרונים, עלינו לשאוף למקום החמישי, אליו הגענו לאחר הניצחון על הרצליה. לזכותו של היו”ר פיני לייבוביץ’ ייאמר, שכבר בתחילת העונה הוא אמר שהמטרה צריכה להיות פלייאוף עליון, והוא הדביק אותנו בהתלהבות שלו. דבר נוסף שייאמר לזכותו, הוא שפיני כל הזמן מגבה ומעודד אותי, וזה נותן לי ביטחון ותחושה טובה.
תמשיך עונה נוספת כמאמן?
כל עוד פיני ירצה בי, אמשיך. אמנם לא גדלתי בקרית מוצקין, אבל הגעתי לכאן בעקבות האהבה, לאחר שהכרתי את אישתי חן, בתו של המאמן הוותיק אבי בלטיטר. למרות שזו רק השנה השנייה שלי בקבוצה, אני מרגיש שקרית מוצקין היא הבית שלי.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments