י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“אנחנו מקבלים תנאים כמו בליגת העל”

כדורגלן הפועל רובי שפירא חיפה, אוסאמה שעבאן, שהבקיע עד כה 8 שערים, מאמין שיוכל לשבור את שיאו, העומד על 12 כיבושים בעונה, ומשוכנע שהקבוצה תיאבק עד הסוף על העלייה לליגה הלאומית

שעבאן: ריצה עד הסוף
Sunday February 2, 2020
אבי שני

דרך ארוכה עשה אוסאמה שעבאן עד שחתם, בקיץ החולף, בשורות הפועל רובי שפירא חיפה, המשחקת בליגה א’ צפון. שעבאן, בן 27, גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, ותחנתו הראשונה, עם הגיעו לגיל בוגרים, היתה בעירוני קרית שמונה, בעונת האליפות ההיסטורית שלה, תחת הדרכתו של רן בן שמעון. בהמשך נדד בין נצרת עילית, אום אל פחם ועירוני קרית אתא, עד שהגיע לרובי שפירא חיפה. “אני מאוד מרוצה שחתמתי בקבוצה”, הוא מספר. “מבחינת ניהולית, זו קבוצה ברמה של ליגת העל, ומגיע שאפו גדול למנהל הספורטיבי, מיקי קופל, שנותן את כל ליבו לקבוצה, וחשוב לו שהשחקנים יקבלו תנאים טובים וראש שקט להצליח. מבחינה זו, רובי שפירא חיפה הוא המועדון מס’ 1 בליגה א’, ללא צל של ספק”.

מאז תחילת העונה מפגין שעבאן, יכולת גבוהה, ועד כה כבש 8 שערים, ובהם שער ניצחון נגד ערערה בדקה ה-96 ושלושער נגד טבריה. “שיא ההבקעות שלי עומד על 12 כיבושים, אבל זה היה מזמן”, הוא מגלה.

תשבור העונה את השיא הזה?
מה שחשוב לי, הוא לעזור לקבוצה להגשים את מטרותיה. אנחנו רוצים לרוץ עד הסוף בצמרת הגבוהה ולהילחם על העלייה לליגה הלאומית. ברור שאני רוצה להבקיע כמה שיותר ולשבור את השיא האישי שלי, אבל זה פחות חשוב עבורי.

איך אתה מעריך את סיכויי העלייה?
אני מאמין שנהיה בצמרת הגבוהה עד הסוף. המאמן עודד קוטר מכין אותנו מצויין לכל משחק. אם נמשיך ביכולת הזו, ובמקביל הקבוצה תתחזק ב-3-2 שחקנים איכותיים, נוכל להיאבק על העלייה.

יש בליגה א’ קבוצה שבולטת מעל השאר?
ממש לא, זו ליגה שוויונית לחלוטין. עובדה, שניצחנו את כל הקבוצות הגדולות, ודווקא נגד קבוצות פחות טובות, איבדנו נקודות. כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה אחרת ביום נתון, ולכן זו ליגה מאוד קשה ובלתי צפויה. למרות זאת, אני מאמין בהפועל רובי שפירא חיפה, ומשוכנע שניתן “פייט” רציני עד הסוף.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments