כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“אנחנו סובלים העונה מחוסר יציבות משווע”

‎כך מסביר קפטן מכבי קרית מוצקין בכדורסל, נועם מטלון, את ההפסדים לקבוצות תחתית, ומשוכנע שלמרות זאת, קרית מוצקין עדיין לא אמרה את המילה האחרונה במאבק על מקום בפלייאוף העליון

מטלון: מכוון לפלייאוף העליון
Thursday March 5, 2020
אבי שני

אם יש משהו שמאפיין העונה את קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין, הרי שזהו חוסר יציבות. מצד אחד, הקבוצה משיגה ניצחונות מרשימים נגד קבוצות הנמצאות מעליה בטבלה, אך מצד שני, נוחלת הפסדים נגד קבוצות תחתית. במשחק החוץ נגד רמת השרון, רשמה קרית מוצקין הפסד רביעי ברציפות, 92:89. “אני מסכים שחוסר היציבות מאפיין אותנו העונה”, מספר קפטן הקבוצה, נועם מטלון. “מבחינה הגנתית, יש שיפור מתמיד, אבל בהתקפה אנחנו לא מגיעים לכמות סלים שתספיק לניצחון. במשחקים האחרונים, הפסדנו ארבע פעמים במשחקים צמודים, כולל נגד הפועל חיפה החזקה. חלק מזה היה באשמתנו וחלק בגלל חוסר מזל”.

נראה, שסיכויי העלייה לפלייאוף העליון ספגו מכה קשה?

הפלייאוף העליון נשאר המטרה העיקרית שלנו, ואני מאמין שנגיע לשם. חשוב לנו לצבור מומנטום של כמה ניצחונות רצופים, שיחזיר לנו את הביטחון.

יש משחק מסויים, אותו הקבוצה סימנה כחשוב במיוחד?

עד תום העונה הסדירה, כל משחק עבורנו הוא כמו גמר גביע, כולל נגד קבוצות צמרת ונגד קבוצות שנמצאות מתחתינו. הכל תלוי בנו, כי אנחנו עדיין במקום השמיני, שמוביל לפלייאוף העליון.

בתחילת העונה הורגש חוסר התיאום בין השחקנים. יש שיפור בעניין זה?

עם הזמן, הקבוצה התגבשה, ועכשיו אנחנו מאוד מתואמים ורצים לא רע ביחד. חוסר היציבות פוגע בנו מאוד.

ברמה האישית, אתה נותן עונה לא רעה?

בסך הכל אני נותן עונה סבירה, אבל גם אני סובל פה ושם מחוסר יציבות. כמו שאר השחקנים, גם אני חייב להשתפר, כדי להגיע בכושר שיא לישורת האחרונה של הליגה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments