כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“אני רואה עצמי ממשיכה שנים רבות במועצת העיר”

כך מודיעה הילה פפר, שנכנסה למועצת העיר קרית מוצקין, מטעם סיעת "מוצקינטו" של ראש העיר, חיים צורי. פפר מסבירה מה בכוונתה לעשות כחברת מועצה, משוכנעת שצורי הינו אחד מראשי הערים הטובים במדינה, ויש לה גם מסר לאופוזיציה

קרית מוצקין היא אחת מארבע ערים הכי אטרקטיביות במדינה, שרבים רוצים לגור בה. הילה פפר
Tuesday March 12, 2019
גל זייד

בגיל 39 נכנסה הילה פפר, למועצת העיר קרית מוצקין, מטעם סיעת “מוצקינטו” של ראש העיר, חיים צורי. “אני מרגישה כבוד ותחושת שליחות להיות במועצת העיר ולהוות פה עבור התושבים”, אומרת פפר, אם ל-3 ילדים, העובדת מזה כ-20 שנה בתחום השיווק בחברת “בזק”.
איך הגעת למועצת העיר?
מזה שנים שאני תורמת לקהילה בתחומים שונים, ובעיקר בתחום החינוך, וכחברת וועד בביה”ס “בגין”, התוודעתי לראש העיר, חיים צורי, ולסגנו וממלא מקומו, עומר זוהר, שהציעו לי להצטרף לסיעתם לקראת הבחירות האחרונות. עבורי, זו תחושת גאווה להיות במועצת העיר, כחלק מסיעתו של חיים צורי, שהוא בעיניי אחד מראשי הערים הטובים במדינה.
מה הדברים העיקריים בהם תעסקי במועצת העיר?
פרט לעובדה, שאני חברה בוועדות ביקורת וחינוך, בכוונתי לסייע לתושבים בכל דבר שאתבקש. תחום החינוך קרוב מאוד לליבי, בין השאר מכיוון שיש לי שלושה ילדים במערכת החינוך העירונית. בנוסף, כמי שיש לה סבתא בת 92, המתגוררת בקרית ביאליק, התוודעתי לחיים הלא פשוטים של הקשישים, וחשוב לי לסייע גם בתחום זה.
מה דעתך על התנהלות האופוזיציה?
אני סבורה שהדרך שלהם לא נעימה ומאוד מגמתית. אפשר להיות אופוזיציה בונה ועניינית, ולא אופוזיציה הורסת. בסופו של דבר, חשוב לזכור שלכולנו צריך להיות אינטרס משותף בקידום העיר ופיתוחה.
ברמה הפוליטית, במי תתמכי בבחירות הארציות הקרובות?
אני נוטה לגוש הימין-מרכז, אם כי לא אבחר ב”ליכוד”. בבחירות האחרונות הצבעתי עבור “יש עתיד”, וכעת אני מתלבטת בין מספר מפלגות.
את רואה עצמך ממשיכה שנים רבות במועצת העיר?
בהחלט. כל עוד ירצו בי, אשמח להמשיך קדנציות רבות, מכיוון שהתרומה לקהילה זורמת בדמי.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments