י"ט ניסן התשפ"ד, 27/04/2024

בתולה - 2024

23 באוגוסט - 22 בספטמבר

מזל המבריקים והזריזים
מזלות בתולה חייבים להיות מושלמים תמיד. ובכל מקרה, הם דייקנים, מסודרים, מכופתרים וגורמים רגשי אשם איומים, לכל מי שאינו כמוהם. בעיניהם - מצויינות היא נקודת זינוק בלבד, ועשר מתוך עשר, הם רק “טעון שיפור״.

אם נכוויתם מהפרפקציוניזם של מזלות בתולה, תוכלו להתנחם בידיעה, שגם מעצמם יש להם תביעות מוגזמות. בקרב בני משפחתם, הם מפורסמים בביקורת החמורה שהם מותחים על עצמם, כשמתברר להם שהם... אולי... לא תמיד... מושלמים!

לילדי בתולה יש תחושות חובה עמוקות, עד כדי הקרבה עצמית (אימהות בנות מזל זה תמיד מקריבות עצמן על מזבח המשפחה, אם צריך ואם לאו). פן מזוכיסטי משהו בבני מזל זה, גורם להם לרצות להגיע לכל דבר בדרך הקשה. אם התייסרו ועברו דרך ארוכה כדי להשיג דבר מה, ירגישו כי הרוויחו אותו ביושר ושהם זכאים ליהנות מפירותיו.

למרות היותם מזל אדמה, הם נתונים להשפעתו של מרקורי - אל המסחר והדיפלומטיה, ולכן הם זריזים, לומדים מהר, בעלי כושר ניתוח מבריק ומנהלים מעולים. בני בתולה יודעים לתמרן במצבים קשים, אך שקר או רמאות זרים להם.

ילדי בתולה יכולים להיות מוכשרים מאוד גם בריפוי. זהו תחום רחב הכולל יכולת להבחין במצוקתו של האדם האחר וכישרון אינסטינקטיבי לבחור בסוג הריפוי המתאים. לכן יהיה ארון התרופות שלהם תמיד מלא וגדוש, ממש “בית מרקחת״ שלם. לא רק בשביל עצמם (למרות שיש להם נטייה כלשהי להיפוכונדריה), אלא גם עבור השכנים והידידים. תמיד יש ברשותם איזו משחת קסם לנשירת השיער של הדוד אליהו, כמו גם תחבושות חמות מיוחדות, להקלת השיגרון של סבתא שולה.

האיבר בגוף המתקשר למזל בתולה הוא חלל הבטן: הקיבה, המעיים, ואצל נשים - הרחם. מזלות בתולה עלולים לחוש בבטנם בתקופות מתח, ויש להם נטייה לקלקולי קיבה. לכן תמיד יקפידו לאכול אוכל טבעי ובריא. אם הוזמנתם לארוחה אצל בני מזל זה, יש להניח שתמצאו על צלחתכם מיני עשבים, גרגרים, נבטים וקטניות, כמעט ללא בישול, מעט מאוד תיבול, אך עם דגש בריאותי חזק (חלק מהבתולות למדו לבשל גם פחות בריא, כמו למשל אוכל עדתי, אך לעולם תהיה להם בעיה עם תיבול).
בני זוג
בני מזל בתולה יסתדרו מצויין עם ילידי מזל דגים (שנמצאים בדיוק בצד ההפוך בגלגל המזלות, ולכן משלימים אותם), בתנאי שלא ירתיעו אותם בגילוי קפדנות כבר בתחילת היחסים, ומאידך לא ייבהלו מה״בלאגן״ שמאפיין את הדגים.

יש להם משיכה מיוחדת לבני מזל תאומים, עימם הם חולקים את השפעת כוכב חמה. קשר כזה יהיה מבוסס על יכולת שכלית ומילולית גבוהה והומור משובח.

עם בני מזל עקרב, יחלקו את חדוות הפיריון, ומערכת היחסים תכלול חיפוש דרכים חדשות ומפתיעות להגדלת אוכלוסיית העולם. כמו כן מאחדת אותם השאיפה לשלמות.
הופעה חיצונית
בנוסף לסימן בזיהוי הוודאי, תלבושת שמרנית ומסודרת בצבעים סולידיים, תוכלו לזהות את בני מזל בתולה, על פי מבנה הפנים העדין והמעט מסוגף שלהם. השפתיים לרוב דקות, העיניים רכות ומעט שקועות, מפאת כל הלבטים הפנימיים שעוברים עליהם. המצח רחב, חלק וגבוה, כמו בציורי מדונה של ימי הביניים, והסנטר צר (דרך אגב, “מדונה״ אינה בת מזל בתולה, אלא אריה).
מיניות
מיניות, בדרך כלל, אינה הצד החזק של ילדי בתולה. הם שכליים ומעשיים מכדי לאבד את הראש במעשה אהבים סוער. אותו חלק קריר ומאופק בתוכם, משקיף על הנעשה מן הצד (אולי אף מחלק נקודות...), אולם אל תטעו אם תשמעו אותם גונחים בחשק, למעשה הם רק “עושים מין״, וזאת בשלמות האופיינית להם.
תחזית חודש זה
בני מזל בתולה קשורים מאוד לאדמה ולתנודות עונתיות, ולכן עליהם להיזהר במיוחד בחילופי העונות. הם עלולים לחוש חוסר מנוחה, והסתיו המתקרב עלול להשרות עליהם אווירה עגמומית. מומלץ להירגע, להינפש ולחשוב על נדידת החסידות. הם אף עלולים לחשוב ש״הם לא טובים מספיק״ (שטויות! למעשה, הם אפילו קצת מושלמים מדי). נסיעות מאוד מומלצות בתקופה זו.

קרוב לוודאי שיתקוף אותם הצורך העונתי לעשות קצת חשבון נפש, או לחילופין “לאוורר״ דברים בבית או בעסק. חשוב לשמור על פרופורציות, ולזכור כי שאר בני התמותה עלולים להרגיש לחוצים ומתוחים, כתוצאה מפרץ הפעלתנות שלהם.

עם התקצרות הימים, כדאי להדליק קצת יותר אורות בבית, ותחושת הדיכאון הקלה תיעלם מעצמה.