י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

מאזניים - 2024

23 בספטמבר - 22 באוקטובר

מזל הקריזות והסקרנות
בן מאזניים מרגיש שמח, שלם ומאוזן, אם רק ייתנו לו לשקול את כל ה״בעד״ וה״נגד״, “כדאי״ ו״לא כדאי״, “צודק״ או “לא צודק״ בכל נושא, ולהגיע למסקנות בקצב שלו.
יש הסבורים, כי ילידי מאזניים הם פלגמטים מטבעם, אך זוהי קריאה שטחית ביותר של מצב המורכב מאיזונים ושיווי משקל עדינים ביותר. רק כאשר תתחילו להכירם לעומק, תדעו שהם פשוט זקוקים ליותר “זמן מחשב״, כדי להשליט סדר בזרם הנתונים המגיע אליהם.
כמו מאזני צדק, חייבים בני מזל זה, לשקלל את כל הראיות ולהגיע להבנה ברורה של הדרך בה עליהם לפעול. מרגע שנפלה ההחלטה, הם שוב כדור גועש של אנרגיה יעילה, חכמה ומאורגנת.
שיווי משקל זה, בין היפר־אקטיביות ומה שנתפס כלפי חוץ כנמנום, הוא המפתח להבנתם האמיתית.
בני מאזניים רגישים מאוד לאיזון, שיווי משקל, הרמוניה, זרימה נכונה בין דברים לדברים. הם אמנם מזל אוויר ולכן נוטים לחשיבה מנטלית קרה, אך גם קשורים לכוכב ונוס, כוכב היופי וההרמוניה. איזון זה בין אינטיליגנציה גבוהה מחד, וחן פיוטי מאידך, עושה אותם מקובלים ורצויים בכל חוג חברתי. המאזניים הם אנשי שיחה מרתקים, אך רכלנים במקצת.
היזהרו בדבריכם כאשר אתם מנהלים שיחה לידם. הביטוי “הסקרנות הרגה את החתול״, תופס במיוחד לגבי מזל מאזניים. הם סקרנים, תאבי ידע ומלקטים פירורי מידע בכל הזדמנות. יש להם צורך להתעדכן כל הזמן ולעדכן את רשימות המלאי שלהם בהתאם.
כאשר הם יוצאים מאיזון (וזה קורה אם אינם מצליחים למזג סתירות פנימיות בנפשם פנימה), עלולים בני מזל זה, לסבול מאוד מפרצי מזג עכור (מה שנקרא בשפה עממית “קריזות״), אך גם את זאת יבצעו באלגנטיות המאפיינת אותם. כאן באים לידי ביטוי, כושר ההתבוננות שלהם וחושיהם המעודנים.
הופעה חיצונית
בני מאזניים, הינם מהמקסימים שבבני גלגל המזלות. לאו דווקא בזכות הנתונים בהם חנן אותם הטבע, אלא, ובעיקר, בשל יכולתם לנצל נתונים אלו וללטשם לאבני חן זוהרות. תמיד תסובבו ראש אחרי בת מזל מאזניים: הופעתה האצילית והתמירה, שילוב הצבעים המרתק, התסרוקת הרכה אשר נראית כאילו לא השקיעו בה כלל, כל אלה ישאירו עליכם רושם בל יימחה.
יחד עם זאת, אל תתנו לכך לסחרר או להטעות אתכם. ישנו יסוד “גברי״ מאוד בכל בת מאזניים, ראש שקול על הכתפיים ושכל של סוללה שלמה של עורכי דין. נשות קריירה תעדפנה במקרים מסויימים ללבוש בגדים “גבריים״ (כמו חליפות מחוייטות), על מנת לטשטש את נשיותן המסחררת ולגרום לסובבים אותן לקחת אותן ברצינות.
המשותף לשתי תופעות הפוכות אלה, הוא הכישרון להשתמש בבגדים כנשק וכאמירה.
בני זוג
כמו בכל נושא אחר, גם בנוגע לבני זוג, הם פשוט מתקשים להימלך בדעתם. לכן ידועים (ובטעות) ילידי מאזניים כשוברי לבבות. למעשה, בזמן בו הם שוהים עם בן זוג אחד, נראים להם כל האחרים כלילי השלמות והם אצים לבדוק, אם לא עשו במקרה מיקח טעות. גם נהייתם אחר היופי החיצוני גורמת להם להימשך לאנשים יפי תואר, לא בהכרח על מנת לפלרטט עימם.
לכן,כבני זוג הם עלולים לאכזבך לעיתים קרובות, אך על הכל מחפה קיסמם האישי וכישרונם להחליק לאחר מכן את כל ההדורים. יש להם גם כישרון מופלא לגרום לך להרגיש שבעצם... הכל היה באשמתך!
הטקטיקה היעילה ביותר היא לתת להם הרבה חבל ולמשוך רק בשעת חירום. ביתר הזמן, עדיף למצוא לעצמכם עיסוק מרגיע ולא לשכוח להקפיד על הופעה מצודדת.
מיניות
השפעתה של ונוס, אלת האהבה, עושה את בני מזל מאזניים פגיעים במיוחד לחיציו של קופידון, והם להוטים מאוד אחר משחק האהבה. רבים מבני מזל זה הינם מאהבים נלהבים, הקשובים לכל גחמה ואצים לספקה. הם מעריכים מאוד את נכונותך לשתף פעולה בספריה העירונית, או שמא על שפת הים? החידוש מרגש ומסעיר אותם.
לבוש
בני (במיוחד בנות) מאזניים, אוהבים להתלבש ויש להם סגנון מיוחד משלהם: בחולצותיהם שופעות האריג, נעלי האבזם המשובצות, או לפחות במותנייה הרקומה, נראים הם באמת ובתמים כנסיכים שבקעו מספרי אגדות.
הבד המועדף: משי או קטיפה, בקפלים זורמים. הצבעים חלקים וללא הדפסים. צבע מועדף: צבעים נקיים, הרמוניים, זורחים או לפחות בוהקים. אבן חן: ספיר.
מעבידים
מעבידים בני מזל זה, ישמחו לשתף את עובדיהם בתהליך קבלת ההחלטות, מה שמקל עליהם להגיע להחלטה בעודם מקשיבים במלוא תשומת הלב לדעותיהם של האחרים.
אם ביקשתם העלאה בשכר, צפו בסבלנות עד שמעבידכם בן מזל המאזניים יגמור להעריך את התועלת הממשית שאתם מביאים לחברה. קחו בחשבון, שבכך פתחתם תהליך ארוך של שיקלול וכי כל יתרון או חיסרון שלכם נרשם במאזן. דעו כי התשובה שתקבלו תהיה צודקת והוגנת, גם אם לא תאהבו את התוצאה.
תחומי עיסוק
בני מאזניים מצטיינים כאופנאים, אדריכלים, אומנים, אנשי מכירות או אנשי עסקים. רבות מהשחקניות ונשות החברה הנוצצות בישראל הינן בנות ונוס.
השם הלועזי של מזל מאזניים הינו “ליברה״, שמשמעותו חופש. אנשים אלה קנאים לחופש האישי שלהם ושל זולתם, ולכן ניתן לפעמים למצוא אותם בין מתקני העולם.
מדינאים ילידי “ליברה״, יכולים לברוא בכוח דיבורם, עולם צודק ונעלה יותר בהבל פה (כמו מהטמה גנדי), או לשכנע עם של אינדיבידואליסטים גאונים, להירתם לעגלה ביחד (כמו דוד בן גוריון).