י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

אף מועמד לא יתמודד מול דוקורסקי לראשות העיר

דוקורסקי מבקש לקבל אחריות על תושבי העיר. צילום: ראובן קופיצ'ינסקי..
Wednesday August 16, 2023

גב חזק מהתושבים: ראש עיר חזק ואהוד נמדד בין השאר, בנכונות יריבים פוליטיים, להתמודד מולו בבחירות אישיות לראשות העיר. מי רוצה להוציא כסף ומאמץ נגד איש, שרוב הציבור אוהב אותו, ובמיוחד אוהב את מה שהוא עושה. מנגד, ראש עיר לא פופולרי, מדרבן מתמודדים רבים לרוץ מולו, כי הם מריחים חולשה ואפשרות להחליף אותו. זה בדיוק מה שקורה בימים הללו בחיפה, שם חולשתה של ראש העיר, עינת רותם קליש, גרמה ל-8 מתמודדים לרוץ מולה. מנגד, בקריית ביאליק, אלי דוקורסקי, יכול לצאת לנופש בחו”ל ערב הבחירות. איש לא מעז להתמודד מולו מסיבה פשוטה, כי הקרב אבוד מראש.

עבור דוקורסקי, יהיו אלו הבחירות השניות שהוא מתמודד לבדו לראשות העיר, וזה הסימן הכי מובהק, שהציבור אוהב אותו. דוקורסקי גם יכול להציג לציבור עשייה ברוכה במהלך הקדנציה האחרונה, החל מהתמודדות ראויה לשבח עם מגפת הקורונה, בניית השכונה החדשה נאות אפק, שהפכה אחת המבוקשות בקריות, פעילות תרבותית וקהילתית עניפה, עמידה בתקציב תוך ניהול עיר בצורה מעוררת הערכה, וגם ניהול שקוף, כפי שמעט רשויות במדינה יכולות להציג. קריית ביאליק מובילה גם במדדים חינוכיים, בעיר נבנו מוסדות חינוך חדשים ומודרניים, והעירייה רואה את כל התושבים, ללא הבדל דת, מין ומגדר. לא מובן מאליו, שקריית ביאליק, מוצבת בין הרשויות המובילות בארץ ביחס לקהילה הלהט”בית, ומדובר בעיר, שיודעת לכבד כל אחד ואחת.

דוקורסקי מוביל ביד רמה את העירייה אל העתיד ובהנהגתו פנייה משתנות. איזור התעשייה יגדל באופן משמעותי, כדי לספק עוד מקומות עבודה, ואחרי שנים ארוכות גם המרכז המסחרי בסביניה משנה את פניו ועובד שיפוץ ושדרוג מתבקשים.

לקראת הבחירות הקרובות, שיתקיימו בחודש הבא, ב-31/10/23, שקל חבר המועצה יוסי חזן, להתמודד לראשות, אך מהר מאוד הבין שאין לו סיכוי ובשבוע שעבר הרים ידיים והכריז על הסרת מועמדותו. גם מימון פאר, שבעבר כיהן כחבר מועצה, שקל להתמודד לראשות העיר, כפי ששקל גם לפני 5 שנים. אז והיום, הוא הגיע לאותה מסקנה, כי חבל על הזמן, על המאמץ ועל הכסף. הוא ירוץ למועצת העיר בלבד והחלטתו למעשה הכתירה את דוקורסקי, ללא מאמץ, לעוד חמש שנים בראשות העיר.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments