שיא החוצפה: חברת ארקיע הודיעה 24 לפני קיום טיסה על ביטולה והציעה כאלטרנטיבה טיסה ליעד קרוב והגעה ליעד בנסיעת אוטובוס שאמורה הייתה להימשך מקסימום שעה וחצי ונמשכה בפועל 9 שעות. כך עולה מתביעה שהגיש בסוף השבוע תושב קריית מוצקין נגד החברה.
מהתביעה עולה, כי התובע רכש כרטיס טיסה לבלגרד, סרביה, לתאריך 21 בפברואר השנה. יום לפני הטיסה קיבל התובע מייל ובו הודעה על ביטול הטיסה. במקום הטיסה לבלגרד, קיבל התובע כרטיס טיסה לבודפשט, משם קיבל הסעה לבלגרד. “נאמר לנו, כי שהנסיעה באוטובוס תמשך שעה ורבע, מקסימום שעה וחצי. אך הנסיעה באוטובוס נמשכה 9 שעות, ללא אוכל ושתייה, עם הפסקות קטנות להתפנות ובלי אפשרות לקנות אוכל ושתייה”, נכתב בתביעה.
התובע ציין, כי בדיעבד הטיסה לבלגרד לא בוטלה, אלא עבור 12 נוסעים שהועברו לטיסה החליפית לבודפשט והסעה לבלגרד באוטובוס. “ברצוני לציין שאם היינו יודעים שהטיסה תתנהל בצורה הזאת, היינו מבטלים אותה”.
התביעה נגד ארקיע היא על סך 20 אלף שקלים, בגין עוגמת הנפש שנגרמה לתובע. החברה עדיין לא הגישה כתב הגנה.