איפה הכסף: תושב קרית ביאליק, הגיש בסוף השבוע לבית משפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת ארקיע, בגין אי החזר כספים ששולמו עבור כרטיס טיסה שבוטל, במסגרת ביטוח שהיה לתובע.
מהתביעה עולה, כי בחודש אוקטובר 2022, רכש התובע מספר כרטיסי טיסה בקו תל אביב – טביליסי בגיאורגיה, לטיסה בחודש ינואר 2023. הכרטיסים נרכשו מול נציגת מכירות של ארקיע, בסך כולל של 4108 שקלים, כולל ביטוח לביטול הטיסה, מכל סיבה שהיא, כאשר ההחזר נקבע לפי הזמן בין הביטול לטיסה.
בתחילת חודש ינואר, 16 ימים לפני מועד הטיסה, ביקש התובע לבטל את הכרטיסים, כאשר על פי הביטוח שרכש, החברה הייתה חייבת להחזיר לו סכום של 688 דולר, כ-2300 שקלים. הוא פנה לנציגת השירות שמכרה לו את החבילה וזו הבטיחה, כי הכסף ייכנס לחשבון תוך ימים ספורים. כשזה לא קרה, פנה שוב התובע לאותה נציגה שסיפרה, כי הכסף “תקוע” בהנהלת החשבונות, אבל היא כבר הודיעה להנהלה על המקרה, ותוך ימים הכסף יוחזר.
למרות זאת, עד להגשת התביעה, הכסף לא הוחזר. לדברי התובע, הטיפול של נציגת המכירות היה אדיב, אבל כסף הוא לא ראה מכך.
התביעה שהוגשה היא על סך 49 אלף שקלים, כאשר התובע מבקש החזר כספי בגין הכרטיסים וכן פיצוי בגין עוגמת נפש.
טרם הוגש כתב הגנה.