י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

שלושה כתבי אישום ביום אחד בגין החזקת סכין

הבן ציין בחקירתו, כי רק השתמש בסכין להכנת אוכל ולא איים על אימו. צילום ארכיון: דוברות המשטרה, מחוז חוף
Tuesday March 12, 2024

אפס סבלנות: מחלקת התביעות של המשטרה, החלה לנקוט בחודשים האחרונים ביד קשה, מול תופעת החזקת סכינים בציבור. אתמול (שני) הוגשו לבית משפט השלום בקריות, שלושה כתבי אישום נגד שלושה אנשים שונים. יצוין, כי בעבר כתב אישום בגין סעיף של החזקת סכין בלבד, נחשב לנדיר ביותר.

כתב אישום ראשון הוגש נגד תושב מושב עין יעקב, בגליל המערבי, שנעצר בתאריך 18 לאוקטובר 2023, בדרך העצמאות בקריית אתא, כשמתחת לחולצתו החזיק סכין, שאורך הלהב שלו כ-7 ס”מ. סעיף האישום נגדו: החזקת אגרופן או סכין שלא כדין.

גם נגד תושב קריית ביאליק, בן 45, הוגש כתב אישום בגין אותו סעיף. מכתב האישום עולה, כי בתאריך 5 לדצמבר 2023, הגיע הנאשם לסניף בנק הפועלים בקריית ים וביקש להיכנס לסניף כדי למשוך כסף, למרות שלא היה בידו כרטיס אשראי או תעודת זהות. המאבטח הסביר לו, כי בתנאים אלו הוא אינו יכול למשוך כסף ולכן אין טעם להיכנס לסניף. למרות זאת, הנאשם נכנס לסניף כשהחזיק בידו ברזל עם ידית שחורה באורך כ-8 ס”מ להגנה עצמית. סעיף האישום נגדו: החזקת אגרופן או סכין שלא כדין.

לשכת התביעות זבולון הגישה כתב אישום גם נגד תושב קריית חיים, בן 37, שבתאריך 15 לאוקטובר 2023, נתפס ברחוב האיצטדיון בקריית חיים, כשברשותו סכין עם להב באורך 20 ס”מ ואגרופן. סעיף האישום נגדו: החזקת אגרופן או סכין בניגוד לחוק.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments