כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“ביום נתון, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה הלאומית”

מאמן קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין, רועי פרל, משוכנע שהסגל שנבנה לקראת העונה הקרובה, שרובו חדש, אמור להצעיד את הקבוצה לפלייאוף העליון, אך מזהיר בפני ליגה קשה ותחרותית במיוחד

פרל: ליגה קשה ותחרותית
Wednesday September 25, 2019
אורי ירון

לאחר עונה מצויינת, שהסתיימה באכזבה בעקבות ההדחה בחצי גמר הפלייאוף נגד גליל עליון, נבנתה קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין מחדש, במטרה להעפיל פעם נוספת לפלייאוף העליון, תוך ניסיון לשחזר את העלייה לשלבים מתקדמים.
לקראת העונה הקרובה החתימה הקבוצה שישה שחקני חוץ ישראלים: תום מעיין, נועם מטלון, רום קורנליוס, גל טסלר, ניב אוזן ועמית אלון, כאשר בעמדות הפנים ישחקו גיא פרבר ועומר שושני. את הסגל הישראלי יחזק הזר לורנס אקפריגין, ששיחק בעבר בנבחרת בריטניה ובליגות אירופאיות חזקות, ובהן ספרד, איטליה וצרפת.
“הקבוצה תתבסס על הגנה חזקה וקשוחה, מהירות ומשחק קבוצתי, כאשר הסגל שנבנה מתאים לסגנון הזה”, אומר מאמן הקבוצה, רועי פרל, שממשיך עונה נוספת. “בעונה שעברה שיחקנו מאוד קבוצתי ומסרנו הכי הרבה אסיסטים למשחק, כאשר בעונה הקרובה נשאף להמשיך בכך, תוך שיפור משחק הפנים”.
איך תיראה הליגה הלאומית בעונה הקרובה?
זו תהיה ליגה קשה ותחרותית עם קבוצות מובילות שרובן יגיעו מהצפון, כמו גליל עליון, קרית אתא, הפועל חיפה ואנחנו. אני גם צופה שהרצליה תעמיד קבוצה חזקה מאוד.
איזה הישג יספק אותך?
מה שחשוב קודם כל הוא לסיים במקומות 8-1, כדי לשחק בפלייאוף העליון, ואחר כך אלוהים גדול. אני משוכנע שגם העונה תהיה לנו קבוצה איכותית, שביום נתון, תוכל לנצח כל קבוצה בליגה הלאומית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments