חזירות לשמה: חברת “הוט” הגישה דרישת תשלום בסך 777 שקלים, דרך עורך דין, לפנסיונר מקריית ים, שביטל תוך שעה הזמנה, שעשה לאינטרנט מהיר. יש לציין, כי “הוט” לא התקינה כל מכשיר בבית הלקוח ולא סיפקה שירות.
מהתביעה עולה, כי הפנסיונר ראה פרסום בפייסבוק של חברות “הוט” ו”נקסט TV” והוא התקשר לקבל שירותי אינטרנט. כעבור שעה התחרט, התקשר טלפונית לחברה וביטל את ההזמנה. החברה לא התקינה בבית הלקוח ציוד ולא סיפקה שירות כלשהו, אבל אחרי זמן מה קיבל הפנסיונר, מכתב התראה מעורך דין, שעובד עם חברת “הוט”, ובו דרישה לתשלום 777 שקלים. התובע: “שילמתי להם את הסכום, מפני שלא רציתי עיקולים וריצות לבתי המשפט. אני פנסיונר וחי מקצבה של המדינה. אני מבקש את הסכום שלקחו ממני, מהוצאות לתרופות ולמחייה שלי. נגרמה לי עוגמת נפש וגם לחץ בחזה, הגעתי לאקו לב. אני מבקש את הסכום ששילמתי”.
התביעה שהוגשה עומדת על סכום של 2000 שקלים, והיא כוללת את החזר הסכום ששולם ופיצוי בגין עוגמת. טרם הוגש כתב הגנה.