י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בית”ר ירושלים הביסה 1:4 את הפועל חיפה

הירושלמים חגגו בסמי עופר עם ניצחון גדול. אזולאי, קינדה, וארן ופלומין כבשו לזכות בית"ר, גל אראל רק צימק בפנדל. האדומים נראו רע מאוד ויהיו חייבים חיזוק בחלון העברות הקרוב

Tuesday December 31, 2019
אורגד עמר

בית”ר ירושלים רשמה ניצחון ענק, כשהתארחה בסמי עופר מול הפועל חיפה והביסה אותה ללא תנאי 1:4. החבורה של רוני לוי שיחקה בקצב גבוה מהרגע הראשון, שלחה המון שחקנים קדימה והייתה מדויקת. המארחת הייתה מנומנמת, חסרת מוטיבציה ורשלנית בהגנה.

השער הראשון נכבש בדקה ה-6. שוער בית”ר ירושלים, איתמר ניצן, בישל בכדור ארוך עד לאיזור הרחבה, עליו השתלט שלומי אזולאי שניצל יציאה רעה של יסמין בוריץ’ והקפיץ מעליו בקלילות בדרך ל-0:1. בדקה ה-19 זה כבר היה 2:0, כאשר שלומי אזולאי היה על תקן המבשל הפעם עם כדור עומק מצויין לגדי קינדה שבעט למשקוף ופנימה. החגיגה נמשכה תוך שתי דקות עם ה-3:0, כאשר אנתוני וארן הגיע לכדור גובה של עלי מוחמד ונגח לקורה. שוער הפועל חיפה, יסמין בוריץ’, הגיב מאוחר וההגנה שלו הגיבה באדישות לריבאונד שחזר מהקורה, אליו הגיע וארן ראשון ודחק פנימה בקלילות.

חיים סילבס העיר את חניכיו, שעלו באנרגיות חדשות למחצית השנייה וסחטו פנדל לאחר דקה, לאחר נגיעת יד של דיוגו ורדשקה. גל אראל ניגש לבעיטה ולא התבלבל מהנקודה הלבנה וצימק את התוצאה ל-3:1. אראל נפגע לאחר כמה דקות בברכו וירד מכר הדשא, מה שהוציא באופן משמעותי את הרוח מהמפרשים של שחקני הפועל חיפה. המשחק נרגע והתנהל בעצלתיים, ובדקה ה-75 פרדי פלומין נעץ את המסמר הרביעי עם עוד טעות בהגנת הפועל חיפה כשדהר לאחד על אחד מול בוריץ’ בלי ששחקני ההגנה של הפועל יכולים להפריע לו.

הפציעות של הפועל חיפה הקשו עליה מאוד בתקופה האחרונה, וגם זו של גל אראל לא תקל עליה במיוחד, והיא תצטרך להסתדר גם בלעדיו במשחק הליגה הקרוב ביום שבת ב-18:30 מול הפועל חדרה בחוץ.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments