י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בית משפט שיחרר אדם שהתגלו בביתו אמצעי לחימה

דיירת שוחחה עם חברה בקול רם ברחוב בשעה חמש בבוקר. שוטר סיור שהוזמן למקום ננשך ע"י כלבה של הדיירת. צילום: משטרת ישראל, מחוז חוף.
Monday April 1, 2024

חקירה בלי מעצר: בית משפט השלום בקריות, שיחרר בתנאים מגבילים את תושב קריית ים, בן 55, שנעצר בחשד כי החזיק בדירתו אמצעי לחימה.

החשוד, יחד עם עוד בן משפחה, נעצר ביום חמישי. מעצרו הוארך לראשונה ביום שישי ובתחילת השבוע הובא להארכת מעצר שנייה. המשטרה ביקשה להאריך את המעצר ב-8 ימים נוספים, בגין עבירות של יצור, יבוא ויצוא נשק בלי רשות, רכישה נשיאה או הובלה של נשק בלא רשות, קשירת קשר לביצוע פשע ונשיאה או הובלה של חלק מהותי בנשק.

סנגורו של החשוד, עו”ד אסף כהן, ציין כי המשטרה לא הציגה אישור, שמדובר בכלי נשק. לגביי התחמושת שנמצאה ציין, כי אחד הבנים הוא חייל מילואים שקיבל אישור לצאת הביתה עם ווסט ומחסניות. כן ציין, כי החשוד מסר גירסה ואין חשש לשיבוש חקירה

שופט בית משפט השלום בקריות, בן ציון ברגר, שיחרר את החשוד למעצר בית מלא, עד תאריך 4 לאפריל, כאשר בתקופה זו נאסר על החשוד ליצור קשר עם יתר המעורבים בפרשה. כן חויב להמציא ערבות אישית וצד שלישי על סך כולל של עשרת אלפים שקלים, לקיום תנאי השיחרור.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments