כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“ב’ליכוד’ של היום אין יותר מקום לנסיכים כבני בגין ודן מרידור”

כך טוען חבר מועצת עיריית קרית ביאליק, צח נחמני, שהחל את דרכו הפוליטית כעוזרו של מרידור. נחמני משוכנע, ש"הליכוד" עדיין שומר על הרוח הליברלית ומסביר מה הדברים העיקריים שהוא עושה במועצת העיר

לא רואה פה אפשרות לרבע את המעגל, יש פה יותר מידי אגו, שיפריע למאמצים להקים קואליציה. צח נחמני, חבר מועצת העיר קרית ביאליק
Friday November 29, 2019
אבי אדר

בריאיון מיוחד ל”חדשות הקריות” שנערך באחרונה, טען השר לשעבר דן מרידור, כי ה”ליכוד” שהכיר אינו קיים עוד, וכי היום מדובר במפלגה עם אלמנטים לאומניים, כאשר האלמנטים הליברליים בה נדחקו לצד. דווקא מי שהיה בתחילת דרכו הפוליטית עוזרו של מרידור, חבר מועצת העיר קרית ביאליק, צח נחמני, סבור שהבוס שלו לשעבר אינו קולט בצורה נכונה את תמונת המצב הנוכחית. “אני לא מסכים עם הביקורת של מרידור ושאר הבכירים לשעבר נגד מה שקורה היום ב’ליכוד'”, טוען נחמני, בן 38, נשוי + 3, איש “ליכוד” וחבר סיעת “ביאליק נטו” של סגן ומ”מ ראש העיר, יוסי אזריאל. “מדובר במפלגה דינמית המשנה את פניה, כפי שהמדינה עצמה משנה את פניה. תרבות הנסיכים נעלמה ואין יותר נסיכים כמו בני בגין ודן מרידור, להם אין מקום במפלגה הנוכחית. היום כולם צריכים להתמודד במרכז ה’ליכוד’, שקובע מי יתקדם ומי לא”.
מרידור טוען. שכל הפן הליברלי ב”ליכוד” נעלם?
זה לא נכון. אני חבר בתא הליברלי במפלגה, שתופס תאוצה. ב”ליכוד” הוקם תא גאה ע”י השר אמיר אוחנה. זו תנועה ליברלית לכל דבר. איני רואה פסול בכך, שהדור השתנה והפך לדור אינסטנט שיודע לעמוד על שלו ודורש תוצאות מיידיות. אנו יותר כוחניים וצעקניים מבעבר. ככה זה, דור הולך ודור בא, ומי שהמצב אינו מתאים לו יותר, שיעבור לבית אחר, כפי שחלק מבכירי ה”ליכוד” עשו.
באלו נושאים אתה מטפל מאז כניסתך למועצת העיר?
אני משמש יו”ר הוועדה לאיכות הסביבה, תחום הקרוב מאוד לליבי. בימים אלו אנו מקדמים מספר פרוייקטים לשיפור איכות החיים בעיר, ובהם הכנסת פחים כתומים לאריזות. אנו עובדים בצמוד למנכ”ל העירייה, ליאור טרגן, ובודקים אופציות שונות. בין השאר אנו בודקים את נושא הפסולת האלקטרונית ושוקלים מה עדיף, מרכזי פינוי מרכזיים או מקומיים. מטרה נוספת היא צימצום השימוש בכלים חד-פעמיים במוסדות העירייה, במטרה להשתלב במאמץ העולמי לצימצום השימוש בכלים אלו, הגורמים נזק עצום לסביבה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments