כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

זוג פנסיונרים מקריית מוצקין תבעו חברת נסיעות

האקס היה אלים. חוששת ממנו, הוא מסוכן לעצמו ולי בית משפט השלום בקריות. צילום: יוסי גרובר.
Tuesday August 29, 2023

דמי ביטול מוגזמים: בני זוג, אזרחים וותיקים מקרית מוצקין, הגישו אתמול (שני) לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת נסיעות מרחובות, בגין גביית דמי ביטול שלא על פי החוק לטענתם.

בני הזוג, המתגוררים ברחוב עוזי חיטמן בקריית מוצקין, ציינו כי הזמינו מחברת הנסיעות חבילת שיט לים התיכון, עבורם ועבור בני המשפחה הקרובים, סך הכל 5 חדרים. ההזמנה בוצעה בחודש פברואר 2023 וההפלגה הייתה אמורה לצאת לדרך בתאריך 27 ליולי השנה.

בתאריך 23 למאי, התקשרו בני הזוג לספק וביקשו לבטל חדר אחד, כיוון שבנם לא יכל לצאת לשייט. נציגת החברה אכן ביטלה את החדר, אבל חייבה את בני הזוג בתשלום דמי ביטול של 25% מעלות אותו חדר, בסך 509 שקלים. זאת על פי נהלי החברה.

התובעים הסבו את תשומת ליבה של נציגת החברה, כי על פי חוק הגנת הצרכן, אזרחים וותיקים רשאים לבטל עיסקה 4 חודשים לאחר שביצעו אותה, ובמקרה כזה ישלמו דמי ביטוח בגובה 5% בלבד משווי הקנייה. במקרה הזה, ציינו בני הזוג, כי החברה רשאית לחייב אותם בדמי ביטול בסך 100 שקלים בלבד.

למרות פניות בני הזוג, החברה לא נענתה לבקשה ועל כן פנו לבית המשפט, כדי שזה יחייב את החברה בתשלום פיצוי בסך עשרת אלפים שקלים, כולל פיצוי בגין תשלום היתר, הוצאות משפט ועוגמת נפש.

טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments