טרטור הנוסעים: בני זוג מקריית מוצקין, בשנות ה-70 לחייהם, הגישו אתמול (ראשון) תביעה כל סך 6000 שקלים, בבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, נגד חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה, בשל איחור רב ביציאת הטיסה, לאחר שהנוסעים כבר הועלו למטוס והורדו ממנו.
בני הזוג רכשו במסגרת טיול מאורגן, כרטיסי טיסה מתל אביב לרייקיוויק, עם חניית ביניים בפרנקפורט. הטיסה אמורה יצאה בזמן בתאריך 20 ביולי לפרנקפורט, אבל טיסה ההמשך, שהייתה אמורה לצאת בשעה 21.50, נדחתה לשעה 22.55 ואחר כך נדחתה שוב, לשעה 23.30. כשהיה נדמה שיוצאים לדרך, המטוס לא המריא: נאמר לכל הנוסעים שכבר היו חגורים על המטוס לרדת ממנו, מבלי לתת כל הסבר. הנוסעים ירדו לטרמינל, אבל איש לא המתין להם, לא הסביר מדוע הטיסה בוטלה, ומתי היא תצא לדרך. החברה, לטענת התובעים, גם לא דאגה להם ללינה ולמזון, והם נאלצו להעביר את הלילה על ריצפת הטרמינל.
למחרת קיבלו הנוסעים הודעה, שהטיסה תמריא בשעה 07.15, אחר כך היא נדחתה לשעה 08.34 ולבסוף יצאה לדרך בשעה 09.30, באיחור של 12 שעות.
בשל העיכוב בטיסה, הפסידו התובעים לילה של לינה בבית מלון והטיול שלהם התקצר ביום. התובעים פנו לחברה כדי לקבל פיצוי אבל לא נענו, ולאור זאת החליטו להגיש את התביעה על סך 6000 שקלים.
טרם הוגש כתב הגנה.