כ"א תמוז התשפ"ה, 17/07/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בני זוג ממוצקין: אל על ביטלה פעמים את הטיסות

ככל שאל על גדלה ומתרחבת, כך מצטברות תלונות של נוסעים. מטוס אל על. צילום: אתר החברה לפי ס' 27א', לזכויות יוצרים.
Sunday August 21, 2022

פעמים כי לא טוב: משהו לא טוב עובר על חברת אל על. תוך פרק זמן של שבועיים, ביטלה החברה שתי טיסות של בני זוג מקריית מוצקין לוינה. אתמול (ראשון) הגישו בני הזוג תביעה כל סך כ-35 אלף שקלים מהחברה.

מהתביעה עולה, כי בני הזוג רכשו באמצעות נקודות שצברו, תוך שימוש בכרטיס FLY CARD, שני כרטיסי טיסה לוינה, תוך שהם מזמינים מלון, לוקחים חופש מהעבודה ודואגים לבייבי סיטר לשלושת ילדיהם. הטיסה עמדה לצאת בתאריך 30 למאי, אבל 5 שעות לפני מועד ההמראה, כאשר בני הזוג כבר היו בדרך לשדה התעופה, הם קיבלו הודעת טקסט, שהטיסה מבוטלת בשל “סיבות מבצעיות”. בני הזוג ניסו להבין מהי ה”סיבה המבצעית”, אבל נציגי אל על לא ידעו להסביר. במקום זה, הציעו להם טיסה אחרת, בתאריך 9 ליוני. בני הזוג שוב לקחו חופש, הזמינו מלון ודאגו לבייבי סיטר. הפעם הם היו כבר בשדה התעופה, החנו את רכבם ואז שוב קיבלו הודעה כי הטיסה מבוטלת, שוב מ”סיבות מבצעיות”. ואם לא די בכך, אל על דרשה מהם לבצע הליך של הקפאה, לגביי הטיסה החוזרת מוינה לארץ, אחרת יחויבו בגין אותה טיסה.

בני הזוג נאלצו לשלם דמי ביטול עבור המלון שהזמינו ונשארו בארץ. הם דרשו פיצוי מחברת אל על, אבל זו נהגה לטענתם, בחוסר התחשבות מוחלט: תחילה הציעו פיצוי של דולר אחד, אחר כך פיצוי של 300 דולר לכל אחד מהם למימוש כרטיסי טיסה עתידיים, ובפעם השלישית הציעו להם רק 300 דולר לשניהם, למימוש עתידי.

בתביעה שהגישו טענו בני הזוג, כי נגרמו להם הוצאות בשל רשלנות החברה, וגם נגרם להם מפח נפש מביטול הטיסות, לא פעם אחת, אלא פעמיים תוך שבועיים. בסך הכל הם דורשים שחברת אל על תפצה אותם בסכום של 34.600 שקלים. טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments