בלי סיוע: חמישה בני משפחה אחת מקריית אתא, הגישו בסוף השבוע לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה על סך 35 אלף שקלים, נגד חברת ישראייר, בגין איחור בהמראת הטיסה.
מהתביעה עולה, כי בני המשפחה רכשו כרטיסי טיסה הלוך וחזור לאתונה, בחודש אוגוסט השנה. הטיסה חזרה ארצה הייתה אמורה לצאת לדרך בתאריך 8 לאוגוסט, בשעה 01.10 בלילה. מהתביעה עולה, כי בדרך לשדה התעופה התבשרו בני המשפחה, כי הטיסה תמריא רק למחרת בבוקר, בשעה 09.15, איחור של מעל 8 שעות.
לטענת בני המשפחה, הם פנו לנציגי החברה בשדה התעופה וביקשו לקבל סיוע ופתרון כיצד לעבור את הלילה עד להמראת הטיסה, ולמרות מספר פניות לא קיבלו כל עזרה, כפי שלטענתם מחייב החוק להעניק במקרים שכאלו.
התובעים ציינו, כי איחור של מעל 8 שעות בהמראת הטיסה נחשבת לטיסה שבוטלה, והחוק מקנה להם במקרה כזה סיוע בשדה, החזרת עלות כרטיס הטיסה ופיצוי. לאור זאת מבקשים התובעים מבית המשפט, לפסוק להם פיצוי כולל בסך 35.000 שקלים.
טרם הוגש כתב הגנה.