י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“בעונה הבאה נתמודד על האליפות”

כך משוכנעת אתי שנובסקי, שחקנית קבוצת הכדורשת "זבנג" קרית מוצקין, שעשתה העונה התקדמות גדולה והיתה רחוקה משחק אחד מהפיינל פור של ליגת העל בכדורשת

"זבנג" קרית מוצקין: מכוונות לפיינל פור בעונה הבאה
Tuesday July 9, 2019
אבי שני

לא רבים יודעים, כי בשנים האחרונות הפך ענף הכדורשת נשים, לספורט הנשים הנפוץ בישראל. ישנן יותר מ-16,000 שחקניות, הפעילות במספר ליגות, כאשר הענף הולך ומתרחב מדי שנה. קבוצת הכדורשת “זבנג” קרית מוצקין, שעלתה לליגת העל רק בשנה שעברה, הצליחה בעונה שהסתיימה לאחרונה, להגשים את מטרותיה, כאשר עלתה לפלייאוף העליון, והיתה רחוקה משחק אחד מהעפלה היסטורית לפיינל פור. “זו היתה עונה חלומית”, אומרת שחקנית הקבוצה אתי שנובסקי. “לפני שנה סיימנו במקום השביעי בליגה ולא עלינו לפלייאוף העליון. השנה קבענו כמטרה לעלות לפלייאוף העליון ועמדנו בכך. יתרה מכך, ניצחנו גם בשני סיבובים בפלייאוף והפסדנו במשחק שקבע איזו קבוצה תעלה לפיינל פור, נגד קבוצת ‘ונוס’ חיפה, שהיא בין הקבוצות הטובות בארץ. שמנו את הספורט הנשי בקרית מוצקין על המפה”.
קבוצת “זבנג” הינה קבוצה ייצוגית של קרית מוצקין, הפועלת בחסות עמותת הספורט המקומית, בהובלת יו”ר ההנהלה, איציק ששון, המנכ”ל אברי מונצ’ר, ורכז החוגים, יריב נרדע. כמו כן פועלת הקבוצה בתמיכתו של ראש העיר, חיים צורי, שהינו אוהד ספורט נלהב. הקבוצה עורכת את משחקיה הביתיים בהיכל “גושן”.
שנובסקי, אחת השחקניות המובילות ב”זבנג” קרית מוצקין, בת 37.5, נשואה ואם ל-4, המשמשת סמנכ”לית ניהול לקוחות בהיכל התיאטרון קרית מוצקין, מציינת, כי הקבוצה כבר התחזקה לקראת העונה הבאה בשחקניות חדשות. “כל הגורמים המעורבים בקבוצה, ובהם ראשי העמותה, המאמן עמיחי גינת והספונסר אילן מזרחי מחברת ‘גיא’, יישבו בקרוב כדי לתכנן את העונה הבאה. בנוסף, נערוך נשף סיום, אליו נזמין את ראש העיר, חיים צורי, שהוא תומך נלהב של הקבוצה, ואשר בלעדיו לא היינו מצליחות להגיע להישגים כאלו”.
מה השאיפות לעונה הבאה?
להתקדם עוד שלב, להגיע לפיינל פור ולהתמודד על האליפות. אני בטוחה, שכפי שהעונה עשינו קפיצת מדרגה משמעותית, כך גם בעונה הבאה נשיג את המטרות שלנו ונמשיך בהתקדמות.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments