י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“בעלי נפגש עם הפילגש שלו בסוכה שהקים בחצר ביתנו”

כך טוענת תושבת האיזור, שהגישה צו מניעה נגד הגעתה של האישה אליהם. לטענת האישה, כבר עשר שנים שאותה מאהבת מגיעה לבקר את הבעל בסוכה המשפחתית. הבעל: "אנחנו בסך הכל ידידים טובים"

הבעל טוען, כי בחודש האחרון חייהם הפכו לבלתי נסבלים. עו״ד שרין סולן. צילום: עצמי
Thursday October 31, 2019
אבי שני

האם תושב האיזור, שהינו גבר נשוי, ניצל מסורת של עשר שנים, הכוללת מפגשים חברתיים בסוכה שהקים, כדי לנהל רומן לוהט עם אישה אחרת? זו הטענה המרכזית שאמורה להתברר בבית הדין הרבני, בעקבות בקשה לצו מניעה שהגישה אישתו, כדי שאותה אישה לא תגיע אליהם יותר.
מדובר בבני זוג באמצע שנות ה-40 לחייהם, להם יש שלושה ילדים בוגרים, שהינם מהנדסים העובדים במפעלים עם רגישות ביטחונית גבוהה. באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוענת האישה, כי כבר לפני מספר חודשים חשדה בכך, שבעלה מנהל קשר רומנטי עם אישתו של אחד מחבריהם הטובים. “מזה עשר שנים שהם מגיעים לארוחת החג בסוכה ואנחנו מבלים ושותים אל תוך הלילה”, ציינה האישה, שהוסיפה בבקשה, כי רק לפני מספר שבועות, כשנושא האירוח בחג הסוכות הוזכר בשיחתם, היא החליטה לבדוק האם לחשד שהטריד אותה יש בסיס, או שמא מדובר בחשדות סרק. האישה השיגה תמונות בהן נראים בעלה והאישה הנוספת, שמזה עשור מגיעה לסוכתה, כשהם מתנשקים ומתחבקים. עבור האישה, היתה זו הוכחה מספקת לבגידה.
בבקשה לצו המניעה, ציינה עו”ד סולן בשם האישה, כי זכותה לאסור על בעלה להזמין לסוכתם חברים וחברות, שאחת מהן ככל הנראה מנהלת רומן עם בעלה. יתרה מזו, הדגישה עו”ד סולן, הצו הוא רק תחילת הדרך, כאשר בכוונת האישה לבקש מבעלה גט בעקבות הרומן שהתגלה.
הבעל הכחיש מכל וכל כי מדובר ברומן, תוך שהוסיף, כי אותה אישה היא בסך הכל ידידה טובה, אותה הוא נוהג לחבק ולנשק לאות חיבה. כמו כן הוסיף הגבר, כי בתמונות שהציגה אישתו אין כל הוכחה לרומן, אלא לחברות קרובה בלבד, וכי אין בדבר זה כדי להרוס משפחה ולפגוע בילדים המשותפים.
החברה, שלטענת האישה ניהלה רומן עם בעלה, יצאה להגנת הבעל וטענה: “מדובר באירוע הזוי. זו חברתי הטובה ביותר ולא הייתי חושבת ולו לרגע לנהל רומן עם בעלה”.
בקרוב אמור בית הדין לפסוק בסוגיה הפיקנטית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments