כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“בעלי סימם את הכלב המשפחתי”

כך טוענת תושבת האיזור בתביעת גירושין, שהגישה לבית המשפט לענייני משפחה, בה היא דורשת לקבל מבעלה דמי מזונות בסך 25,000 שקל בחודש, תוך עריכת בדיקת דם לכלב, לאיתור שאריות סמים בגופו

הבעל הגזים בדרישות. עו"ד שרין סולן
Wednesday February 13, 2019
אבי אדר

בכתב תביעה יוצא דופן ופיקנטי במיוחד, שהוגש באחרונה לבית המשפט לענייני משפחה, טוענת תושבת הצפון, בשנות ה-30 לחייה, כי בעלה צורך סמים בשווי עשרות אלפי שקלים מדי חודש, וכי הוא אף סימם את כלבם.

מהתביעה עולה, כי בני הזוג, הנשואים מזה 21 שנה, הביאו יחד לעולם שלושה ילדים משותפים, שניים מהם קטינים והשלישי הינו חייל צה”ל. לטענת האישה, לפני כמה שנים גילתה כי בעלה, שהינו אדם עשיר המחזיק בבתי מלון בארץ ובאירופה, התמכר לסמים, והגיע למצב, שמדי שבוע היה רוכש סמים בשווי אלפי שקלים, לשימושו האישי. באחד הימים גילתה האישה, כך לטענתה, כי בעלה היה שם לכלבם “קצת אבקה” באוכל, ובעקבות זאת הכלב היה “מתחיל להשתגע”, לדבריה. בתביעתה דורשת האישה, באמצעות עו”ד שרין סולן, שבית המשפט יורה לבעלה להימנע מביצוע כל פעולה פיננסית בחשבונות הבנק העסקיים ובחשבון הפרטי. במקביל היא דורשת לקבל דמי מזונות זמניים של 25,000 שקל בחודש עבורה ועבור ילדיה, עד תום הדיון בחלוקת הרכוש.

הבעל טען להגנתו, כי אישתו מנסה לערער אותו ולפגוע בו כאיש עסקים שבנה את עסקיו בעשר אצבעות. כמו כן טען, כי האישה מעלילה עליו עלילות שווא, וכי הוא כלל אינו צורך סמים, ובוודאי שלא סימם את הכלב המשפחתי. “כל מטרתה של אישתי היא להגדיל את חלקה ברכוש המשותף, ותביעתה הקנטרנית נועדה למטרות סחיטה”, הוסיף הבעל. בתגובה לדבריו, כי צירף שני שותפים גרמנים לבעלות על בתי המלון בישראל ובאירופה, טענה האישה, כי מדובר בשותפות מפוברקת, שמטרתה להקטין את חלקו של הבעל ברכוש המשותף. כמו כן עומדת האישה על כך, שהכלב יעבור בדיקות דם לאיתור סמים בגופו. בקרוב אמור בית המשפט לענייני משפחה לפסוק בסוגיה הפיקנטית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments