י"ט תמוז התשפ"ד, 25/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בעקבות שון וייסמן. קשר הפועל חדרה אליאל פרץ חתם בוולפסברגר: “עבורי זו הגשמת חלום”

אליאל פרץ. צילום: דוברות הפועל חדרה
Friday June 19, 2020

קשר הפועל חדרה, אליאל פרץ (23), עובר לאירופה ויחתום בוולפסברגר האוסטרית, קבוצתו של שון וייסמן. פרץ, שחתם באוסטריה באמצעות סוכנו גלעד קצב, מימש סעיף שחרור ללא תמורה לקבוצה בחו”ל.

היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן: “זו גאווה גדולה עבורנו ששחקן נוסף יוצא מהחממה של המועדון וחותם בקבוצה גדולה בארץ או בחו”ל. אליאל עזר לנו מאוד בשנתיים שהיה בחדרה ואנחנו מאחלים לו המון הצלחה מעבר לים. נמשיך לשאוף לטפח כישרונות צעירים ובמקביל לנסות להשביח את הצעירים שמגיעים אלינו על מנת לקבל דקות משחק, מקבלים אצלנו במה ומשתדרגים למועדונים גדולים יותר”.

פרץ עצמו הוסיף: “תמיד חלמתי לשחק בקבוצה באירופה, ועבורי זו הגשמת חלום, אבל בהחלט לא סוף הדרך. אלא רק התחלה. אני מודה להפועל חדרה על ההזדמנות להוכיח את עצמי ולפרוץ, ומאחל לקבוצה המון הצלחה. השארתי פה המון חברים, והיו לי שנתיים מדהימות. אין לי ספק שהמועדון הזה עוד יוציא הרבה שחקנים לקבוצות גדולות, כי זו הדרך שלו”.

הסוכן גלעד קצב סיכם: “אליאל וחדרה מסיימים רומן מוצלח מאוד של שנתיים, בהן הוא עזר לקבוצה להפוך לקבוצה לגיטימית בלית העל ואילו היא עזרה לו להגשים חלום ולצאת לשחק באירופה. אני בטוח שהוא מתאים לרמות האלה ושהוא יצליח גם בליגת האוסטרית”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments