כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

יוסי ברבי מכוון ל-4-5 מנדטים בביאליק

יוסי ברבי: השאיפות גדולות, התוכניות מרובות, תמיכת הציבור גוברת ומחכים לתוצאות. סירטון וידאו מצורף. צילום: יקיר ברבי
Tuesday September 26, 2023

גילוי נאות: חודש ימים לפני הבחירות המונציפאליות, ציין חבר מועצת עיריית קריית ביאליק, יוסי ברבי, כי שקל להתמודד על ראשות העיר מול אלי דוקורסקי, אך בהעדר מימון כספי, הוא יתמודד פעם נוספת למועצת העיר, שם הוא מכהן עם מספר הפסקות, מאז שנת 1983. ברבי נמנה בין חברי המועצה הוותיקים והמנוסים בעיר, ובראיון ל”חדשות הקריות”, חשף לראשונה, כי הסיבה היחידה שאינו מתמודד גם על ראשות העיר, היא כלכלית. לדבריו, “כדי להתמודד לראשות העיר חייבים גב כלכלי חזק, אחרת הכל יוצא מכיס המתמודד. לאלי דוקורסקי אין בעייה, הוא מתמודד בסיעה עצמאית אבל בתמיכת הליכוד ומקבל מיליונים מהמפלגה. אם היה עומד לרשותי תקציב, בוודאי שהייתי רץ גם לראשות העיר”.

ברבי, בן 64, יליד קריית ביאליק, מכהן מזה מספר שנים בתפקיד בכיר בהסתדרות, יו”ר איגוד ארצי של עובדי האבטחה, שמירה, ניקיון והטיפול הסיעודי, אשר מופקד על שמירת זכויותיהם של למעלה מ-100 אלף עובדים. לדבריו, החליט להמשיך לרוץ למועצה, כיוון שהוא, ילדיו ונכדיו גרים בעיר וקריית ביאליק “זורמת לו בוורידים”.

באלו נושאים תתרכז בקדנציה הקרובה?

ראשית, הצלחתי גם מהאופוזיציה להשפיע ולקדם נושאים. משך שנים ציינתי, את ההכרח לשפץ את המרכז המסחרי בסביניה ואת רחוב קרן היסוד. אמרו לי אין כסף, זה לא יכול לקרות והנה, בסופו של דבר, אילצתי בפעילות שלי את העירייה ואת פרנסי העיר, למצוא תקציב ולצאת לדרך. בטח יגידו, שמה שאני אומר לא מדויק, אז כולם מוזמנים לקרוא את הפרוטוקולים ואת ההצעות לסדר שהגשתי ויבינו מי דחף לפרויקט הזה.

באלו עוד נושאים תתרכז?

בנושא הביטחון האישי. התושבים משלמים אגרת שמירה, מעבר לארנונה, אך לא מרגישים בטוחים בעיר. לי יש פתרון שכבר מיושם בערים כמו פתח תקווה, והוא להכניס את היד לכיס העירייה ולהתקשר עם חברת אבטחה, שתפעל במקביל לשיטור העירוני ולפקחים. אני מדבר על מאבטחים איכותיים שיוצבו במקומות הבעייתיים, כמו טיילת פרס, שהפכה מוקד להטרדות ומטרדי רעש וכן בקיריון. עצם הנוכחות שם תקטין את התופעות הללו. זה יוצר הרתעה. גם נושא תרבות הפנאי יעמוד בסדר העדיפויות שלי. אין פה תיאטרון כמו בקריית מוצקין, אין מפעלי תרבות ואי אפשר רק לקיים אירועי קיץ. אני מדבר על פעילות לבני נוער ומבוגרים כל השנה. חייבים גם לבנות עוד קאנטרי קלאב ועוד בריכה, שתיתן פתרון לצרכים. גם בנושא החינוך יש בכוונתי לפעול. מדברים על הצלחה בבגרות, אבל רוב הבוגרים לומדים 3 יחידות מתמטיקה ועם זה קשה להשתלב בעבודות איכותיות. צריך לתת יותר העשרה, להעלות את מספר הלומדים ל-5 יחידות, כדי שהבוגרים יתקבלו לטכניון ולפקולטות הכי נחשבות בארץ. ודבר אחרון, אפעל לסגירת תאגיד המים והחזרת השירות הזה לעירייה.

איך החיבור עם ירון מזוז, סגן השר לשעבר, שמוצב במקום השני אצלך?

חיבור מצוין. ירון, שכיהן כסגן שר הפנים וסגן השר לאיכות הסביבה, החליט שהוא רוצה להצטרף לעשייה המוניציפאלית וחבר אליי. גם אצלו זה זורם בדם, יש לו ניסיון רב בנושא ובלי ספק יתרום רבות. גיבשנו קבוצה איכותית, עם עשרה מתמודדים איכותיים, שיובילו את הרשימה. אני בטוח, שלכולם יהיה מה לתרום לעיר.

מה הציפיות?

בין ארבעה לחמישה חברים במועצת העיר לרשימה שלנו. הציבור צריך גם להבין, שאסור לשים את כל הביצים בסל אחד. בוחרים באלי דוקורסקי לראשות העיר? מצוין, אבל תנצלו את הפתק השני, כדי לאזן את הכוחות במועצת העיר. אני בטוח שנהיה הצלחת הבחירות הקרובות.

הרשם
שלח הודעה אודות
2 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
דגן
10 חודשים

וואוו כתבה מעולה ומשמחת . רשימה מכובדת והעומד בראשה מוביל דעה בקרית ביאליק . בהצלחה!

דגן
10 חודשים

אלוףףף