י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“ברגע האחרון מנע יואב כץ את האיחוד בין הפועל חיפה והפועל רובי שפירא”

כך טוען המנהל הספורטיבי של הפועל רובי שפירא חיפה, מיקי קופל, שגילה כי בקיץ התנהל משא ומתן מתקדם בין הקבוצות, במהלכו הושגו הסכמות רבות, אלא שכץ מנע את האיחוד

קופל: טירפוד ברגע האחרון
Wednesday September 25, 2019
אבי שני

הקרע בהפועל חיפה, שהוביל להקמתה של הפועל רובי שפירא חיפה, מהווה פצע פתוח בליבם של האדומים מחיפה. במהלך הקיץ האחרון, כך מגלה לראשונה המנהל הספורטיבי של רובי שפירא חיפה, מיקי קופל, ניהלו הצדדים משא ומתן מתקדם לקראת איחוד מסקרן, שעלה על שירטון בדקה ה-90, בשל התנגדות הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, כך לטענת קופל. “אנחנו רוצים להתחבר להפועל חיפה ולהיות קבוצת הבת שלה”, מגלה קופל. “בקיץ היו ניסיונות מאוד מתקדמים להשיג את האיחוד הזה, אבל ברגע האחרון החליט יואב כץ, לא לחתום. היינו ממש קרובים להסכם, אלא שהחתימה עליו נמנעה בשל התנגדותו של כץ”.
את המחזור הראשון בליגה א’, פתחה הפועל רובי שפירא חיפה בניצחון 0:2 על עירוני טבריה, תחת הדרכתו של המאמן עודד קוטר, בעל ניסיון בליגת העל, עת אימן את בני סכנין, כמו גם מספר שחקנים שגדלו במחלקת הנוער של מכבי חיפה. בין השחקנים שחתמו בקבוצה, ניתן למצוא את הבלם תומר אלבז, בוגר מכבי פתח תקווה, המגן רועי ארז מקרית אתא, בן בן שושן, הייתם חלבי, גיל חדד ואוסמה שעבאן. יחד עם הקפטן מישל חליל, מקווה קופל להעפיל במהלך העונה לפלייאוף העליון.
“הליגה תהיה מאוד שוויונית”, מציין קופל. “בקבוצה הוחתמו שחקנים טובים עם ניסיון, ואין לי ספק שתהיה לנו קבוצה יותר התקפית ומנוסה ממה שהיה בעונה שעברה. הפועל רובי שפירא חיפה תמיד שואפת למעלה. לגביי סיכויי העלייה, אנחנו מעדיפים לעשות ולא לדבר, אבל אני בהחלט חושב שיש לנו העונה הזדמנות מצויינת להתמודד על העלייה לליגה הלאומית”.
עד מועד סגירת הגיליון, לא נמסרה תגובת הפועל חיפה לדבריו של קופל.

הרשם
שלח הודעה אודות
2 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
עופר
4 שנים

הוא בסך הכל רוצה בהצלחת המועדון
למה יואב כץ מתבצר?

סיבוני
4 שנים

מיקי, עזוב את יואב כץ
יביא לך בסוף התקף לב עם האדישות שלו