כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

גבר כעס על שכנו בגלל חנייה וירה ברובה צייד לעבר רכבו

ירה על רכבם של שכניו. צילום: דוברות מחוז צפון
Monday July 20, 2020

החום של הקיץ בתוספת המצב הכלכלי והקורונה, כנראה שרפו את ה”פיוזים” אצל תושב בעמק יזרעאל, בן 34, שירה ברובה צייד לעבר רכב חונה של שכניו, לאחר שכעס על הדרך בה החנו את רכבם. נגד היורה הוגש אתמול כתב אישום.

החקירה החלה לפני כשלושה שבועות, עם קבלת ההודעה בשעות הערב המאוחרות במוקד 100 של המשטרה, אודות ירי שמבוצע לעבר רכב בכפר טמרה שבעמק יזרעאל. כוחות משטרה הוזעקו לזירת האירוע והבחינו ברכב סובארו ישן שעליו סימנים של ירי בשימשה הקידמית ועל מכסה המנוע. השוטרים גבו עדויות, אספו מימצאים ופעלו לאיתור החשוד, שזהותו ידועה ואשר נמלט מהמקום. 

החקירה העלתה, כי קודם לאירוע הירי התגלע סיכסוך בין החשוד לבין שכניו לגביי מיקום חניית רכב סובארו השייך להם, בסמוך לביתו ולביתם. 

ביום האירוע נשא החשוד רובה צייד והחל לירות לעבר הרכב. לאחר ביצוע הירי הוא נמלט מהמקום והסתתר במקום אחר, עד אשר פעולות חקירתיות הביאו לכך שהסגיר את עצמו בתחנת המשטרה. 

החשוד (34) נעצר, נחקר ומעצרו הוארך מעת לעת לבקשת המשטרה, עד להגשת כתב האישום כנגדו. 

בתום חקירה מקצועית הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז צפון, אשר הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט המחוזי בנצרת, בגין עבירות של החזקה, נשיאה והובלת נשק, ירי מנשק חם, היזק לרכוש במזיד ושיבוש מהלכי משפט. יצוין, כי הנשק בו ירה הנאשם טרם אותר. 

מהמשטרה נמסר בעקבות המקרה: “משטרת ישראל נאבקת בנחישות באלימות ובירי ביישובי החברה הערבית, במטרה להביא לשינוי באופן פיתרון הסיכסוכים ולמגר את תופעת השימוש והחזקה בנשק חם בקרב גורמים עבריינים”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments