ז' תמוז התשפ"ו, 22/06/2026

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

גנב אייפון שהונח על ארגז פירות במרכז קניות

אייפון נגנב מלקוח ב"שוק פייסל הגדול", שהניח אותו לרגע על ארגז פירות. צילום: רשתות חברתיות, לפי ס' 27א'.
Monday June 22, 2026

חסר בושה: לשכת התביעות זבולון, הגישה לבית משפט השלום בקריות, כתב אישום נגד תושב קריית ים, בן 57, בגין גניבת מכשיר טלפון מסוג אייפון, שהונח בידי בעליו על ארגז פירות, במרכז קניות באזור נהריה.

מכתב האישום עולה, כי בתאריך 16 לפברואר השנה, בשעות הצהרים, הגיע הנאשם למרכז הקניות “שוק פייסל הגדול” בנהריה. בשלב מסוים הוא הבחין, במכשיר טלפון מסוג אייפון 15, בשווי 2100 שקל, שהונח בידי אדם אחר על ארגז הפירות במקום ונטל אותו.

בכתב האישום נכתב: “האייפון נלקח ללא הסכמת הבעלים ובמטרה לשלול את הרכוש שלילת קבע מבעליו. בהמשך לאותן נסיבות, עזב הנאשם את המקום ברכבו כשהרכוש ברשותו. במעשיו המתוארים לעיל, נשא ונטל הנאשם רכוש, ללא הסכנת המתלונן, במרמה ובלי תביעת זכות בתום לב, תוך שהוא מתכוון לשלול את הרכוש שלילת קבע מבעליו”.

כתב האישום נגדו כולל סעיף אחד: גניבה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *