י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

דברים מוזרים מתרחשים בעמותת הספורט בקרית מוצקין

החלטה אומללה של המינוי. אברי מונצ'ר
Tuesday July 14, 2020

בעקבות החלטה אומללה שלא על פי מינהל תקין, דחף מנהל עמותת הספורט, אברי מונצ’ר, לקבל לתפקיד מנהל קומפלקס הספורט החדש הסמוך לבית הספר “נבון” בעיר, את חברו, מאמן הכדורגל פליקס נעים, זאת ללא מכרז, תוך העדפת אדם שאינו חלק מהמערכת ואינו תושב העיר, על פני איש מקצוע שמועסק בעמותה, יוסי דוד, מורה לחינוך גופני בעל רקורד מוכח, שהוא גם תושב העיר. יצוין, כי בעבר התקבלה החלטה עקרונית במועצת העיר, על פיה תינתן עדיפות לתושבי העיר שמתמודדים לתפקידים עירוניים.

בחודש ספטמבר הקרוב אמור להיפתח קומפלקס הספורט החדש, ליד בית הספר “נבון”, שיכלול אולם ספורט ועוד מספר מגרשים מסביב. מנכ”ל עמותת הספורט, אברי מונצ’ר, שוחח מספר פעמים עם אחד מאנשי העמותה, יוסי דוד, מאמן ספורט ומורה לחינוך גופני, בעל ניסיון עשיר בניהול, ובישר לו, כי אומנם יש מספר מועמדים לתפקיד, אבל הוא המתאים ביותר ויזכה בתפקיד. גם יו”ר הנהלת העמותה, איציק ששון, שוחח עם דוד ובירך אותו על המינוי הצפוי. 

יוסי דוד, מוכר כאיש ספורט וותיק, מורה לחינוך גופני ומאמן, שניהל בעבר, בין השאר, את קאנטרי “גלי גיל”, בשיא הפריחה שלו, את מועדון הכושר “טיים אאוט”, את המרכז המסחרי “ביג” בצומת קרית אתא, את חנות “H&O” וגם שורה של עסקים פרטיים. דוד הוא תושב קרית מוצקין ומועסק בעמותת הספורט.

עד כמה שהדבר ישמע מוזר, מונצ’ר קבע עם דוד מועד לחתימה על החוזה, אך ברגע האחרון בישר לו כי דברים לא הסתדרו והוחלט למנות לתפקיד את חברו פליקס נעים, מאמן כדורגל בהכשרתו, ששימש עוזר מאמן ומאמן במספר קבוצות כדורגל מהליגות הנמוכות. 

גורם המעורב בנושא סיפר השבוע: “מונצ’ר עצמו אמר, כי ההחלטה לבחור בפליקס נעים ברגע האחרון, היא החלטה פוליטית שנכפתה עליו. אין ספק שמבחינת ניסיון נטו, דוד הוא המתאים ביותר, יש לו רקורד מרשים בניהול מתקני ספורט. הוא גם איש המערכת וגם תושב קרית מוצקין. בסופו של דבר, נעשה מינוי בשיטת “חבר מביא חבר”, ללא מכרז ומבלי להתחשב בהחלטה להעדיף את תושבי העיר לתפקידים עירוניים. קשה להבין מהו הלחץ הפוליטי בו החליט מונצ’ר להעדיף את נעים על פני דוד”.

אברי מונצ’ר טען בתגובה: “מינוי מנהל היכל ״נבון״ הינו מקצועי בלבד, כפי שנעשה בכל שאר המינויים בעמותת הספורט, לאחר שעבר אישור וועדת כ״א והנהלת העמותה”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments