י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

דוקורסקי לשרי הבריאות והחינוך: אפשרו לקיים מסיבות סיום לתלמידי י”ב

דוקורסקי נילחם בשריפות הפיראטיות, כדי שתושבי הקריות ינשמו אוויר נקי. צילום: דוברות העירייה
Wednesday June 10, 2020

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, פנה הבוקר לשר החינוך, יואב גלנט, לשר הבריאות, יולי אדלשטיין ולראש המל”ל, מאיר בן שבת, בבקשה לאשר קיום מסיבות סיום לתלמידי כיתות י”ב מבית הספר התיכון אורט קרית ביאליק. במקביל פנו תלמידי כיתות י”ב למנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבואב, בבקשה דומה.

במכתבו ציין ראש עיריית קרית ביאליק: “אני פונה אל משרד החינוך להחריג את מסיבות הסיום של שכבת י”ב מההנחיות האוסרות קיום מסיבות סיום שכבתיות. מי יחזיר לבוגרים שלנו את האפשרות לחגוג ולחוות מסיבת סיום כפי שחוו אותה לאורך כל השנים בוגרי כיתות י”ב. אנחנו ראשי הרשויות המקומיות, ניקח את האחריות לקיום המסיבות תוך הקפדה יתרה באמצעות הפקחים שלנו על עטית מסיכה, על שמירת מרחק ועל כללי היגיינה. תנו לנו את האחריות  לקיים את המסיבות בצורה הטובה ביותר ולהעניק את החוויה הראויה לבוגרים שלנו”.

במקביל פנו נציגי תלמידי י”ב למנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבואב, בבקשה לאפשר להם לקיים מסיבת סיום, תחת מגבלות כמו עטיית מסיכות במהלך כל הערב, יצירת מספר כניסות למקום באופן הדרגתי ובזמנים שונים, על מנת לא ליצור עומס והתקהלות בכניסה, הגבלת מספר המוזמנים למשפחות גרעיניות בלבד. סימון המקומות ייעשה כך, שכל משפחה גרעינית תשב במיקבץ הכיסאות שיועד עבורה מראש ותיכנס מן הכניסה הייעודית למקומותיה, תוך שמירה על רווחים של שני מטרים, בסיום הערב, יציאה לפי גושים וזמנים שונים. “בקשתנו היחידה היא, טקס סיום שמכבד אותנו, לאחר סגירת מעגל של 12 שנות לימוד, והכל תוך שמירה על כללי הבטיחות והבריאות של כולם. אין אנו מתלוננים על ביטול הנשפים ואף מוצאים היגיון בהחלטה זו ומוכנים לקבלה לאור נסיבות התקופה, אך אל תאלצו אותנו לוותר על טקס הסיום בהשתתפות המורים שהיו לצידינו לאורך שנותינו במערכת החינוך וכן בני משפחותינו שהם חלק משמעותי ממסע בין 12 שנים. בבקשה, עזור לנו לסיים את דרכנו במערכת החינוך בדרך המגיעה לנו והמכבדת ביותר”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments